برای بقیع نبود اینستاا حکم مرگو دارع برای من ایتا
ایتا ک قط شدع بود انگار عقب مانده ذهنی داشتم
{''خونھدرختے''}
ممنون از دوستانی کب جمع ما پیوندیدن🙂😂♥️
هولاااااا💃🏻🤩
مطمعن باشید پوشمان نمیشوید🤩
"کانال ناشناسِ خواهر و برادر گیتبال" حرف میزنیم تو کانال🚶♂ خوشحال میشیم بیاین✨ شروع فعالیت از ۱۸ مهرماه @gitball
------------
✨به به در عرض چند دقه زدیش😂؟