#پیام_جدید
متن پیام : وای وای چه خوب که اینجوریهههه؛ مطمعن باش منم با هر جوابت ی لبخند میزنم و فقط این نیست خب میدونی ب همراه لبخندم قلبمم بلند بلند میخنده؛ پس ممنونم ازت:))))) #یک آدم فضایی
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
وای وای چقدر تو خلاقی دختر
چی میتونم صدات بزتم ادم فضایی ؟
#پیام_جدید
متن پیام : راستی گفتم قراره یه اسم انتخاب کنم اسمم گزاشتم کاملیا 🥲
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
خیلی قشنگهه کاملیاا
#پیام_جدید
متن پیام : و نمیدونم چرا ولی احساس میکنم دوست مجازی خیلی خوب و مهربونی هستی ، و از همون آدمای قدر شناسی که برای چیز های کوچیک هم خوشحال میشی بنظرم به این آپشن میتونی افتخار کنی ^^
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
وای واقعا ؟ نمیدونم چرا ولی خیلی تو فضای مجازی ایگنور میشم 😔
#پیام_جدید
متن پیام : تریتون و راز دفترچه چیه:)؟؟
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
خب خب اسم چنل اصلی دفترجه خاطرات گمشدس @Hwewerbh که اسمش یکم گیج کنندس و پشت این یه رمان هست که مینویسم توی چنل اصلی با #Raz_Daftarcheh میتونی پیداش کنی .
خب من گفتم که عاشق نجومم و خیلی خیلی خیلی بیش از حدی که فکر میکنی سیاراتو دوس دارم و پس درمورد سیاره و ها قمراشون تحقیق میکنم و تریتون یه سیاره کوتوله بوده که با یکی از قمرای نپتون برخورد کرده و گرانش و جاذبش بهم ریخته و جذب نپتون شده و الان یکی از قمرای نپتونه اما مدارش برعکس میچرخه و اندازشم مثل پلوتونه . و خب من توی راز دفترچم گفتم که ادمایی که درک نمیشن * مثلا
همه جمع میکنیم نیریم تریتون این یه چیزیه که تو داستم اوردم برای باحال شدنش
#پیام_جدید
متن پیام : میشه یه گروه چت خوب که فاقد انسان های بد دهن هستش معرفی کنی:((( که خودت هم توشی؟؟؟؟:))))))
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
امم بد دهن نمیدونم ولی انجمن خیلی باحالههه
راه ارتباطی با تریتون '-'
#پیام_جدید متن پیام : میشه یه گروه چت خوب که فاقد انسان های بد دهن هستش معرفی کنی:((( که خودت هم تو
بچه های انجمن بددهن نیستن✔️
پس انجمن خیلی گزینه ی اوکیه ایه
#پیام_جدید
متن پیام : comHToooo507 وای واقعا همینطوره لورا بنظرم خیلی جذابه #آنی
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
وای شما ها چقدر مهربونیدددددد
به نظر منم تو هم خیلی جذابی .
#پیام_جدید
متن پیام : وای میدونی تو خیلی خوبی ؛ هرچیزی دوست داری صدام بزن اما خب بزا بگم من بهارم یعنی اسمم بهار هس #یک آدم فضایی
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
وای وای بهار چقدر اسمت قشنگههههه
چنلی داری ؟؟
#پیام_جدید
متن پیام :
واقعاااا پس من کانالم بزنم و لینکشو توی ناشناس برات میفرستم نمیدونم میاد یا نه 🥲🍕 #کاملیا
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
اره اره زود بفرسسس
#پیام_جدید
متن پیام : خب شاید دلیل اینکه ایگنور میشی اینکه قراره دوست من بشی و من بهت کلی اهمیت بدم :)))))) #کاملیا
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
پس از الان مشکلی با ایگنور شدن ندارم 😂وای شما ها چقدر مهربونیدد
#پیام_جدید
متن پیام : پس میشه لینک گروه انجمن بزاری؟ #کاملیا
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
ام میشه ایدیتو بدی خصوصیه من باید پیویت بفرستم یا اینکه من پیویمو بذارم