eitaa logo
راه ارتباطی با تریتون '-'
58 دنبال‌کننده
194 عکس
36 ویدیو
6 فایل
صندوق پستی برای نامه هاتون از زمین یا افراد گمشده در تریتون نامه های ارسال شده به صندوق پستیه "دفترچه خاطرات گمشده:)" نامه هاتون رو اینجا ارسال کنید : https://daigo.ir/secret/510781389 https://gkite.ir/es/9480635 کانال اصلی @Hwewerbh
مشاهده در ایتا
دانلود
متن پیام : اینجا ناشناسه لورا ژونهههه🌹🌹 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ جعررر کیستی؟
متن پیام : سلامممم من همون لیا خانومم فکر کنم یادت بیاد.. میخواستم یکم کمکم بکنی :) خب راستش من میخوام یه کانل بزنم که توش رمان خودمو بنویسم ولی مشکلم فالووره و نمیدونم چجوری فالوور جمع کنم ... میتونی کمکم کنی؟؟؟؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ سلامم ببین خیلی طول میکشه تا ممبرات زیاد بشن بره من الان ۱ سال شده شایدم مثل هرسیلیا با سرعت نور بری .. ولی جدا مشکلت این نباشه تو کانالو بزن لینکشو بده من خودم حمایتت میکنممممم
متن پیام : وای وای چه خوب که اینجوریهههه؛ مطمعن باش منم با هر جوابت ی لبخند میزنم و فقط این نیست خب میدونی ب همراه لبخندم قلبمم بلند بلند میخنده؛ پس ممنونم ازت:))))) آدم فضایی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای وای چقدر تو خلاقی دختر چی میتونم صدات بزتم ادم فضایی ؟
متن پیام : راستی گفتم قراره یه اسم انتخاب کنم اسمم گزاشتم کاملیا 🥲 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ خیلی قشنگهه کاملیاا
متن پیام : و نمیدونم چرا ولی احساس میکنم دوست مجازی خیلی خوب و مهربونی هستی ، و از همون آدمای قدر شناسی که برای چیز های کوچیک هم خوشحال میشی بنظرم به این آپشن میتونی افتخار کنی ^^ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای واقعا ؟ نمیدونم چرا ولی خیلی تو فضای مجازی ایگنور میشم 😔
متن پیام : تریتون و راز دفترچه چیه:)؟؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ خب خب اسم چنل اصلی دفترجه خاطرات گمشدس @Hwewerbh که اسمش یکم گیج کنندس و پشت این یه رمان هست که مینویسم توی چنل اصلی با میتونی پیداش کنی . خب من گفتم که عاشق نجومم و خیلی خیلی خیلی بیش از حدی که فکر میکنی سیاراتو دوس دارم و پس درمورد سیاره و ها قمراشون تحقیق میکنم و تریتون یه سیاره کوتوله بوده که با یکی از قمرای نپتون برخورد کرده و گرانش و جاذبش بهم ریخته و جذب نپتون شده و الان یکی از قمرای نپتونه اما مدارش برعکس میچرخه و اندازشم مثل پلوتونه . و خب من توی راز دفترچم گفتم که ادمایی که درک نمیشن * مثلا همه جمع میکنیم نیریم تریتون این یه چیزیه که تو داستم اوردم برای باحال شدنش
متن پیام : میشه یه گروه چت خوب که فاقد انسان های بد دهن هستش معرفی کنی:((( که خودت هم توشی؟؟؟؟:)))))) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ امم بد دهن نمیدونم ولی انجمن خیلی باحالههه
متن پیام : comHToooo507 وای واقعا همینطوره لورا بنظرم خیلی جذابه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای شما ها چقدر مهربونیدددددد به نظر منم تو هم خیلی جذابی .
متن پیام :  وای میدونی تو خیلی خوبی ؛ هرچیزی دوست داری صدام بزن اما خب بزا بگم من بهارم یعنی اسمم بهار هس آدم فضایی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای وای بهار چقدر اسمت قشنگههههه چنلی داری ؟؟
متن پیام : واقعاااا پس من کانالم بزنم و لینکشو توی ناشناس برات میفرستم نمیدونم میاد یا نه 🥲🍕 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ اره اره زود بفرسسس