منورفیقام یه گپ داریم به اسم با جنبه های دلشکسته....
شما همتون یاد بگیرین تو بدترین شرایط زندگیتون اول با جنبه باشین و بعد خورد بشین ..
که دیگهه حرمت ها شکسته نشهه.ما یعنی منو رفیقام انقدر با جنبه بودیم و هستیم که سوء استفاده میکنن و دیگهه اون جنبه تموم میشههه ینی دیگههه قلبت شکستتت.💔😭
امیدوارم متوجه شده باشیننن✨
هدایت شده از حߊᩘܩی᮫ܢ݆ᩘߺیܢ᮫ܚ݅ᩘܨ🐈⬛️ᩘຼꨶ᮫ِ
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اهنگ خوندن سوگنگ و دیدی😳
صداش محشره ینی با صداش میری توی یک دنیای دیگه🥺😇
عمل به قول...
آمار270 میذارمش😌
پس زود جوین شو تا خزش کنم
https://eitaa.com/joinchat/1606484949Cbb9ea80865
دَلیل زِنده بودَنَم شُدی🥺🤍🦋
Haamim"🤍🥺"
https://eitaa.com/haamimjooon