eitaa logo
حبیب‌اله بابائی
1.4هزار دنبال‌کننده
527 عکس
80 ویدیو
68 فایل
اسلام تمدنی و تمدن اسلامی
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰طوفان الأقصی و آشکار شدن دروغ‌های تاریخی ✍🏻 حلمي الأسمر 🔍 چکیده: طوفان الأقصی به همگان فهماند که کشورهای عربی داری هیچگونه استقلالی نیستند، رژیم صهیونیستی درصورت اقدام منسجم نظامی و همبستگی ملت‌ها به شدت آسیب پذیر است و تمدن غربی، تمدنی است که در اصل مبتنی بر استعمار مردم خود و دیگر ملت‌ها و تبدیل آن‌ها به بردگان در خدمت صهیونیسم است. 📝در قرن حاضر دو مطلب بزرگ به ما القاء شده است که طوفان الأقصی دروغ هر دو را ثابت نمود. 1️⃣اولین دروغ، استقلال کشورهای عربی است که ما در قضیه طوفان الأقصی فهمیدیم کشورهای عربی هیچ استقلالی نداشته و دیگران برایشان تصمیم گیری می‌کنند. 2️⃣دومین دروغ، جنگ اسرائیل با کشورهای عربی در سال ۱۹۶۷ می‌باشد. تعداد کل سربازان ارتش‌های عربی که وارد جنگ شدند، ۱۵ هزار نفر بود که باید با ارتش دشمن که تعداد آن‌ها در آن زمان ۱۰۰ هزار سرباز آموزش‌دیده بود و آخرین سلاح‌های تولید شده در آن زمان را در اختیار داشتند، مقابله می‌کردند(با تفاوت زیاد در آموزش و تسلیحات بین اعراب و یهودیان). به طور خلاصه، این بدان معناست که این جنگ به معنای شناخته شده نبود، بلکه نمایشی بود که به دشمن این احساس را می‌داد که او به جای تمسخر، در یک جنگ استقلال شرکت کرده است. این نمایشنامه فاجعه‌بار منجر به یک سری مواضع ملی شد که به اسرائیل این فرصت را داد که نه تنها مردم فلسطین را سرکوب کند، بلکه کل فلسطین را نیز کنترل کند و همچنین کنترل خود را در فضایی حیاتی گسترش دهد که تقریباً کل جهان عرب را پس از نمایش و نه جنگ ۱۹۶۷ (نکسه) پوشش ‌دهد. ✅تصحیح این تاریخ چندان روشن نبود تا اینکه «طوفان الاقصی» نه تنها خطای تاریخ عرب را تصحیح کرد، بلکه خطای آنچه درباره تاریخ تمدن غربی گفته می‌شود را نیز اصلاح کرد. تمدنی که در اصل مبتنی بر استعمار مردم خود و دیگر ملت‌ها و تبدیل آن‌ها به بردگان در خدمت صهیونیسم است. 💢«طوفان الاقصی» تاریخ معاصر را بدون اشتباه بازنویسی می‌کند (و حتی بازنویسی کرده است). به همین دلیل بسیاری خواستار سرکوب و نابودی آن هستند، تا مردم همچنان با همان دروغ‌ها زندگی کنند. 🌐مشاهده تمام یادداشت در سایت آمنا ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 💢 آمنا | سامانه تمدن اسلامی 🌐http://amena.bou.ac.ir 📲https://eitaa.com/AmenaNews https://eitaa.com/Habibollah_Babai
تفسیر رابطهٔ «ایمان و امید» را در زینبیّه در ارتباط عاشقانه این زوج با صفا دیدم که در یک روز، چهار فرزند خود و بلکه همه دارایی‌هایش را در لبنان از دست داده، در عوض ایمان و امید خود را عمق بخشیده. ما در حوزه و دانشگاه چیزی از «انسان‌شناسی مقاومت» نمی‌دانیم... https://eitaa.com/Habibollah_Babai https://virasty.com/Habibollah_Babai/1732981787146720105
کسانی که اهل مطالعه «میدان مقاومت» هستند و می‌خواهند استعمارشناسی کنند، مقایسه کنند بیمارستان بقیة الله تهران را با بیمارستان آمریکایی بیروت در تعهد انسانی‌شان، اینکه چه تعداد از معلولان پیجری مقاومت در بیمارستان آمریکایی، چشم‌شان تخلیه، یا دست‌شون قطع شده، و چه تعداد از آنها در تهران علاج شده‌اند؟! https://eitaa.com/Habibollah_Babai https://virasty.com/Habibollah_Babai/1733111642558624985
... و نیز کسانی که در پی «تاریخ فضیلت‌های اخلاقی مسلمانان» و تطورات اخلاقی در تمدن اسلامی می‌روند بجای غوطه زدن در کتابخانه‌ها و کتاب‌های شرق‌شناسان، باید «فضیلت‌های اخلاقی در جهان امروز مقاومت» را هم از نزدیک ببینند، تا بتوانند اخلاق و عرفانی جدید در متن میدان بنویسند. مقاومت https://eitaa.com/Habibollah_Babai https://virasty.com/Habibollah_Babai/1733112619348066480
قابل توجه پژوهشگاه‌ها و پژوهشگران علوم انسانی خانواده‌های شهدای این‌ روزهای مقاومت لبنان، یکی از مهم‌ترین منابع فهم «انسان‌شناسی مقاومت» است. استفاده از این منابع، زمان محدودی دارد و داده‌های آن بعد از مدتی دیگر در دسترس نخواهد بود‌. https://eitaa.com/Habibollah_Babai https://virasty.com/Habibollah_Babai/1733124811070434039
محل شهادت سیدالشهدای مقاومت سید حسن نصرالله کسانی که می‌خواهند تمدن غرب را بشناسند، بجای «تاریخ غرب» باید «تاریخ شرق» و «تاریخ غربِ آمده به جهان اسلام» را بخوانند. https://eitaa.com/Habibollah_Babai https://virasty.com/Habibollah_Babai/1733150755539234424
در صنعت گردشگری پرسشی وجود دارد که آیا نشان‌دادن فلاکت‌های مردم (مثل فاوللاها در ریو، برزیل) به گردشگران بیگانه، امری اخلاقی است یا نه؟ ظاهراً نه! ولی امروز بعد از دیدن خرابی‌های انبوه در جنوب لبنان، به نظرم آمد یکی از اخلاقی‌ترین گردشگری‌ها در دنیای اسلام را باید در غزه و لبنان راه انداخت. اگر من بجای جبهه مقاومت بودم، خرابی‌های جنگی امروز را تبدیل به موزه‌های شهری می‌کردم تا «کاروان‌های استعمارشناسی» با سیر و سفر در خرابی‌های استعمار (السیاحة التدمیریة) راهی پیدا کنند برای خروج از سلطه‌های غیراخلاقی آمریکا بر جهان اسلام. https://eitaa.com/Habibollah_Babai
«هر که می‌خواهد حلبش سقوط نکند» 🔸روزی که راشد الغنوشی بعد از فرار بن علی به عنوان قهرمان ملی وارد تونس شد،فکر نمی‌کرد یک دهه بعد دچار چنان زندانی شود که کسی حتی سراغش را هم نگیرد. مهم‌ترین داشته راشدِ آن روز و نداشته امروزش، پشتوانه«جامعه» بود. 🔹 آنچه محمد مرسی را بعد تحولات مصر هر چند با تزلزل به اریکه قدرت رساند و کمتر از یک سال حاضر نشد برای ماندنش هزینه دهد نیز«جامعه»بود. 🔸 بالعکس، آنچه بعد چهل هزار شهید، همچنان غزه را استوار نگه داشته،«جامعه» ای است که ایده مقاومتش را به قیمت جان پذیرفته یا مهم‌ترین عاملی که از دل آوارهای جنوب و ضاحیه، غنچه حزب الله را شکوفا و به آینده امیدوارتر می‌کند؛چیزی جز؛«جامعه» مقاوم جنوب نخواهد بود. 🔹در پس همه عوامل منطقه ای و بین المللی که در سقوط حلب سهم زیادی داشتند؛ این سرعتِ فروپاشی باز نشان داد هر نظامی در جهان عرب تکیه گاهش در نهاد «جامعه» متزلزل شود، حلبش سقوط خواهد کرد عاجل ام آجل 🔻منظاری ایرانی؛ منظری عربی @Arabworld2023 https://eitaa.com/Habibollah_Babai
معنای مقاومت آیا «ضربه خوردن و ایستادگی و پایداری» است، یا «ضربه زدن و شکستن خصم صهیونیسم» نیز هست و یا بلکه مقاومت «ساختن نظم جدید در منطقه و یا در جهان» است. برخی از دولتمردان و نیز روشنفکران ما در ایران، به اولین و کمترین معنا از مقاومت هم پایبندی ندارند. https://virasty.com/Habibollah_Babai/1733491062594432070 https://eitaa.com/Habibollah_Babai
برخی فرهیختگان در لبنان فکر می‌کنند که تردید ایران در پاسخ به اسرائیل و سطح نازل از پاسخ‌ها در برابر حملات اسرائیل (مثل ترور سید حسن)، مقاومت را غافلگیر کرده و آن را از موضع فعال به وضعیت انفعال و ضعف کشانیده. این غافلگیری هر لحظه ممکن است علیه ایران هم رخ بدهد. ... باید از «دولت ترس» همچنان ترسید! https://virasty.com/Habibollah_Babai/1733496602541743499 https://eitaa.com/Habibollah_Babai
آیندهٔ نامعلومِ «اخوت اسلامی» و «اخوت انسانی»!! اگر دنیای اسلام نتوانسته است در بدیهی‌ترین، اخلاقی‌ترین، انسانی‌ترین، و اسلامی‌ترین مسئله همچون فلسطین، همگام و متحد بشود، آیا خواهد توانست در مسئله‌های اختلافی‌اش به اتحاد و همدلی دست پیدا بکند؟ https://eitaa.com/Habibollah_Babai https://virasty.com/Habibollah_Babai/1733556339839019682
رونمایی از «همایش بین المللی امت - تمدن در قرآن» به همت پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با مشارکت دانشگاه ها و پژوهشگاه های علمی برگزار می شود. ◀️روز برگزاری دوشنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۳ 🕙ساعت: ۱۰ تا ۱۲ صبح 🏢مکان: قم, چهارراه شهدا, سالن مرکز همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی. طبقه منفی ۲, سالن علامه طباطبایی(ره) لینک حضور مجازی 🌐dte.bz/scscenter https://eitaa.com/Habibollah_Babai
در مسئله سوریه سه گروه را در ایران می‌توان مشاهده کرد: 1. جریان نفاق: اینها در هر شرایط از مقاومت ناخشنود هستند: اگر مقاومت در میدان پیروزی به دست آورد، دچار غیظ و نفرت می‌شوند (قد بدت البغضاء من افواههم و ما تخفی صدورهم اکبر)، اگر هم جایی مقاومت ناکام بماند، زبان به طعنه می گشایند و از جریان انقلابی انتقام می‌گیرند. اینها بخوبی می‌دانند که سوریه 2011 بسیار متفاوت بوده از سوریه 2024، لیکن همچنان تلاش می کنند از وضعیت نابسامان امروز مقاومت سوء استفاده کرده، تصمیمات دیروز را اشتباهات استراتژیک جبهۀ مقاومت ارزیابی کنند؛ 2. مدیران غیرمسئول: کسان دیگری هستند که همیشه در مسند تصمیم‌گیری‌های فکری و فرهنگی برای عرصۀ بین‌الملل مقاومت بوده‌اند (نمونه‌های آن را باید در بسیاری از نهادهای پرخرج بین المللی فرهنگ در جمهوری اسلامی دید)، لیکن ساکت هستند و از پاسخ به کرده‌ها و نکرده‌های خودشان طفره می‌روند؛ 3. مستضعفین مقاوم: کسان دیگری مثل بسیاری از رزمندگان مقاومت و خانواده‌های شهدا و جانبازان هستند که هزینه‌های زیادی از جان داده‌اند، ولی با تبعیت از ولی فقیه زمان دَم برنمی‌آورند و همچنان صبورانه پای ایمان و آرمان‌شان ایستاده‌اند. https://eitaa.com/Habibollah_Babai https://virasty.com/Habibollah_Babai/1733845889301312876
ضرورت‌های پژوهشی در میدان مقاومت (گزارشی از سفر اخیر به سوریه و لبنان) «قسمت اول» جای اساتید و پژوهشگران در عرصۀ «مقاومت» و در میدان مقاومت بسیار خالی است. چند روز قبل همراه با برخی از پژوهشگران، برای دومین بار (و شاید آخرین بار) از سوریه و برای چندمین بار از لبنان و عرصه‌های مختلف مقاومت، دیدن داشتم. جای محققان علوم انسانی انسانی و حتی علوم اسلامی را در این دنیای مشحون از مسئله‌های فرهنگی و تمدنی خالی دیدم. محققان و پژوهشگران جهان اسلام به خاطر نگرانی‌ از خطرات احتمالی، حتی برای برخی از همایش‌ها در بیروت و هتل‌های بیروت نیز حضور پیدا نمی‌کنند (نمونه آن را در همایش «تمکین الاسره» در بیروت در اردیبهشت ماه همین امسال می‌شد دید). همین طور بسیاری از محققان، حضور در سوریه، بیروت، یمن، عراق و غیره را در شأن علمی خود و شایسته برای رزومه خود تلقی نمی‌کنند و لذا نسبت به مسئله‌های جاری دنیای اسلام احساس مسئولیتی نمی‌کنند و اگر هم بخواهند در این باره نظری بدهند به حدس و گمانه‌های کتابخانه‌ای بسنده می‌کنند. در سفر اخیرم به سوریه و نیز لبنان چند مورد پژوهشی نظرم را جلب کرد که آن را می‌توان برای کسانی که هوای پژوهش در متن میدان مقاومت (با رویکرد تمدنی) را دارند، پیش نهاد. 1. بی شک در عرصۀ مقاومت (قبل از 7 اکتبر و بعد از آن) انسان جدیدی با ویژگی‌های جدید، با توانایی‌های جدید، و با فضیلت‌های تازه و پیشرفته‌ای بوجود آمده است. این انسان جدید را نمی‌توان با دستگاه انسان‌شناسی مدرن به چنگ آورد و آن را عمیقا شناخت. لیکن نهادهای فکری جهان اسلام و اندیشمندان مسلمان نیز هنوز برای شناخت این انسان (انسان‌شناسی مقاومت) نیز اقدامی انجام نداده است، در حالی که شکل‌گیری انسان‌شناسی مقاومت در محافل علمی و دانشگاهی دنیای اسلام، می تواند راهی به سمت علوم انسانی و مطالعات فرهنگی جدید بگشاید. شوربختانه باید اذعان کنم که حضور علمی و تحقیقاتی حوزه و دانشگاه در نسبت با حضور نظامی و سیاسی ما در عرصه‌های مقاومت، به نسبت یک به صد هم نمی‌رسد. 2. یکی از مهم‌ترین موضوعات، ایدئولوژی‌(به تعبیر خطای جریانات روشنفکری)های انضمامی و عینی در صحنه مقاومت است. برخی از پژوهشگران برای علمی و آکادمیک نشان دادن گفته‌های خود، سعی می‌کنند دامن خود را از هر بحث ایدئولوژیک و نیز مباحث الهیاتی دور نگه دارند، ولی واقعیت میدان مقاومت نشان می‌دهد که آنچه که واقعیت امروز را شکل می‌دهد، مقاومت را شکل می‌دهد، ادبیات و شعار مقاومت را می‌سازد، و نظم منطقه‌ای را به چالش می‌کشد، ایدئولوژی‌ها هستند. هر جا به اصطلاح ایدئولوژی وجود دارد (مثل نبطیه، مثل صور، مثل صیدا) میدان مقاومت شکل گرفته، و هر جا فارغ از ایدئولوژی است، میدانی هم بوجود نیامده است. حال سئوال این است که آیا می‌توان میدان ایدئولوژیک مقاومت را فارغ از ادبیات ایدئولوژیک تحلیل کرد؟ هرگز! البته این بدان معنا نیست که واقعیت میدان را باید با ادبیات ایدئولوژیک توجیه کرد، بلکه بدین معناست که واقعیت میدان که هویت ایدئولوژیک دارد، با ادبیات سکولار و تهی از مبانی و نگاه ایدئولوژیک به درستی تبیین و تفسیر نخواهد شد. https://eitaa.com/Habibollah_Babai
ضرورت‌های پژوهشی در میدان مقاومت (گزارشی از سفر اخیر به سوریه و لبنان) «قسمت دوم» 3. مسئله بعدی که احتمالا فضای مقاومت در این جهت ضعیف شده و اگر این احتمال درست باشد، باید نسبت به آن عمیقا نگران بود، کم فروغ شدن معنویت و دعا در برخی از عرصه های مقاومت است. قابل انکار نیست که اصل نرم‌افزار مقاومت، توکل و تضرع به درگاه خدای متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهار ع است. باید بین میدان مقاومت و سطح دشمنی‌های دشمن در یک طرف و سطح و میزان توسل و تضرع در مقاومت، تناسبی وجود داشته باشد، لیکن با گشت و گذارهایی در میدان مقاومت، می‌توان گفت که گویا چنین توازن و تناسبی از بین رفته است. نمونه این فقدان تناسب نه فقط در لبنان و سوریه، بلکه امروز در مساجد و محافل مذهبی ایران نیز دیده می‌شود. 4. مسئله بعدی در میدان مقاومت را باید در «تنوع در صف مقاومت» دید که در آن طیف وسیعی از جریان مقاومت حضور یافته است. مذاهب مختلف شیعی و سنی، ادیان مختلف از اسلام و مسیحیت، ملیت‌های گوناگون از ایرانی و عربی همه امروز در صف مقاومت حضور یافته اند. این تنوع می‌تواند چنین سئوالی را ایجاد کند که آیا مقاومت در برابر نظام صهیونیسم، یک مقاومت انسانی و اخلاقی مشترک بین اسلام و مسیحیت و بلکه دینداران و غیردینداران است (مقاومت جهانی و شاید فاقد خلوص)، یا اینکه مقاومت مستضعفین یک مقاومت دینی و یا مذهبی (مقاومت مستضعفان صالح) به شمار می‌رود. انتخاب هر یک از این گزینه‌ها، ظرفیت‌های مهم و البته چالش‌های مهمی را می‌تواند ایجاد کند. 5. دیپلماسی علمای اسلام مخصوصا بین حوزه‌های علمیه در ایران با علمای جهان اسلام برای بسیج ظرفیت‌های دینی در امر مقاومت یکی از ضرورت‌ها در جهان مقاومت است. غفلت حوزه علمیه قم در این باره به رغم ظرفیت های بسیاری که در میان فضلا و محققان حوزوی وجود دارد، یکی از کبائر نابخشودنی است. حوزویان و شورای عالی حوزه نمی‌تواند جهان مقاومت را کنترل از راه دور بکند. از این رو، بین الملل حوزه، باید عرصه مقاومت را در اولویت دانشی و معرفتی قرار بدهد و نسبت به رصد مسئله های میدان اهتمام بورزد و غفلت از این موضوع را بر خود حرام گرداند. 6. مسئله آوارگان سوری و لبنانی، و نیز مسئله مهاجران سوری و لبنانی (دیاسپورا) و خصوصا مغتربین و کسانی که در غرب ساکن شده‌اند (که بیشتر آنها چه بسا از شیعیان باشند) و نیز آیندۀ نسل جدید و نیز زنان در دنیای آوارگی و آوارگان از جمله موارد بسیار مهمی است که پژوهشگران عرصۀ «مقاومت و تمدن» باید به آن بپردازند. البته آوارگی در سوریه و لبنان، هرچند نوعی از برادری، همدلی و همدردی در میان مقاومت را به نمایش می‌گذارد، لیکن آسیب‌های بسیار دردناکی را می تواند برای آینده نسل مقاومت ایجاد بکند. 7. آیندۀ مقاومت خصوصا «حزب الله»ِ بعد از شهادت سید حسن نصر الله و ظهور نسل سوم از حزب الله است. نسل سوم حزب الله، نسل جدیدی است که مسلط بر فناوری، و معتقد به جنگ الکترونیک است. عن قریب با نسلی جدید در حزب الله و در مقاومت مواجه خواهیم شد که به جای موشک، با ریزپرنده‌ها به جنگ اسرائیل خواهد رفت. این نسل ظرفیت‌های جدیدی در ایستادگی و احتمالا چالش‌های تازه‌ای به لحاظ هویتی خواهد داشت. اینکه آیا علاوه بر فناوری نظامی حزب الله، آیا این نسل می تواند ظرفیت های معنوی حزب الله را هم همچنان داشته باشد و خلاهای معنویِ حاصل از شهادت فرماندهانی مانند سید حسن نصرالله، و نیز اعتبار ملی و فراملی حزب الله را در جهان مقاومت نگاه دارد یا نه، از مسئله‌های مهم برای آینده مقاومت به شمار می‌رود. 8. آخرین نکته در میدان مقاومت، وضعیت دو گانه «دولت» «نظام» در ایران و انعکاس آن در عرصه مقاومت است. واقعیت این است که کم نیستند کسانی که این دو گانه و ناهماهنگی دولت با نظام و انقلاب در ایران را برای مقاومت بسیار مهلک و خطرناک می‌دانند. اینکه در اوج درگیری‌ها و نسل‌کشی آمریکا و اسرائیل درمنطقه، رئیس دولت مقاومت، آمریکا را «برادر» خطاب می‌کند، ضربه‌اش به صف مقاومت بیشتر از صدها موشک اسرائیلی است. https://eitaa.com/Habibollah_Babai
کلاس حسابداری در سازمان حج 👇👇 ۱۴۹.۰۰۰.۰۰۰ تومن (دریافتی الان برای ثبت نام حج) + ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومن (دریافتی سال ۱۳۸۶) == مساوی است با ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومن. در ضمن دلار الان ۷۳۰۰۰ تومن، دلار سال ۸۶ هم ۹۳۰ تومن بوده. تازه مابقی هم از مردم دریافت خواهد شد.... دین https://virasty.com/Habibollah_Babai/1734113833539771753 https://eitaa.com/Habibollah_Babai
📣 پوستر اولین همایش بین المللی امت-تمدن در قرآن رونمایی شد. 🌐لینک خبر؛ https://qudsonline.ir/xbPbB https://eitaa.com/UmmahCivilizationInTheQuran https://eitaa.com/Habibollah_Babai
🔹ریز محورهای همایش بین المللی «امت-تمدن در قرآن» 🌐سایت همایش: http://ucq.isca.ac.ir https://eitaa.com/UmmahCivilizationInTheQuran https://eitaa.com/Habibollah_Babai
📣 همایش بین المللی «امت_تمدن در قرآن» فراخوان مقاله داد. 🔹پس از رونمایی از پوستر همایش، فرایند دریافت چکیده ها و مقالات آغاز شد. 🔸حجت الاسلام دکتر احمد اولیایی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دبیر اجرایی همایش بین‌المللی «امت -تمدن در قرآن»؛ این همایش آغاز یک برنامه نیست، بلکه پس از حدود دو دهه مطالعات تمدنی در دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی در عرصه تمدن و همچنین سال‌ها تلاش علمی حلقه مطالعاتی قرآن و تمدن به همت اساتید تمدنی و قرآنی که منجر به تولیدات متعدد تمدنی و قرآنی شده است، اکنون قرار است در این همایش بین المللی محتواهای تولید شده و گفتگوها و ایده‌ها تقویت و ترویج شود. 🔹از امروز سایت همایش به آدرس ucq.isca.ac.ir آماده دریافت چکیده‌ها و مقالات اندیشمندان، دانشجویان و طلاب در محورهای همایش است. 🕙فرصت ارسال چکیده‌ها: پایان دی ماه ۱۴۰۳ 🕙فرصت ارسال مقالات : پایان اسفند۱۴۰۳ 🌐لینک خبر در خبرگزاری حوزه؛ http://hawzahnews.com/xdjjw https://eitaa.com/UmmahCivilizationInTheQuran https://eitaa.com/Habibollah_Babai
🔸English poster of first international conference "Ummah-Civilization In The Quran" 🌐 Conference Website: http://ucq.isca.ac.ir https://eitaa.com/UmmahCivilizationInTheQuran https://eitaa.com/Habibollah_Babai
🔹Conceptual Foundations and Theoretical Principles of First International Conference "Ummah-Civilization In The Quran" 🌐 Conference Website: http://ucq.isca.ac.ir https://eitaa.com/UmmahCivilizationInTheQuran https://eitaa.com/Habibollah_Babai
ملصق المؤتمر الدولي الاولی "الأمة-الحضاره في القرآن" موقع المؤتمر؛ http://ucq.isca.ac.ir https://eitaa.com/UmmahCivilizationInTheQuran https://eitaa.com/Habibollah_Babai
المحاور للمؤتمر الدولي الاولی "الأمة-الحضاره في القرآن" موقع المؤتمر؛ http://ucq.isca.ac.ir https://eitaa.com/UmmahCivilizationInTheQuran https://eitaa.com/Habibollah_Babai
📣 اولین همایش بین المللی «امت-تمدن در قرآن» فراخوان مقاله داد. 🔹ریز محورهای همایش (فارسی)؛ https://eitaa.com/UmmahCivilizationInTheQuran/6 ____________________________________ 🔹پوستر همایش (عربی)؛ https://eitaa.com/UmmahCivilizationInTheQuran/9 ________________________________ 🔹ریز محورهای همایش (عربی)؛ https://eitaa.com/UmmahCivilizationInTheQuran/10 ________________________________ 🔹پوستر همایش (انگلیسی)؛ https://eitaa.com/UmmahCivilizationInTheQuran/7 ________________________________ 🔹ریز محورهای همایش (انگلیسی)؛ https://eitaa.com/UmmahCivilizationInTheQuran/8 ________________________________ 🔹سایت همایش؛ http://ucq.isca.ac.ir ________________________________ 🔹کانال اطلاع رسانی همایش؛ https://eitaa.com/UmmahCivilizationInTheQuran ________________________________ 📣 از همه اندیشمندان، اساتید، طلاب و دانشجویان دعوت می شود با ارسال چکیده تا پایان دیماه ۱۴۰۳ در این همایش شرکت کنند. https://eitaa.com/UmmahCivilizationInTheQuran https://eitaa.com/Habibollah_Babai
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹آغاز فراخوان همایش بین المللی «امت-تمدن در قرآن» و رونمایی از پوستر همایش 🗓مهلت ارسال چکیده: پایان دیماه ۱۴۰۳ 🗓مهلت ارسال مقاله: پایا سال ۱۴۰۳ 🗓تاریخ همایش: خرداد ۱۴۰۴ ✅برگزار کننده: پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعیِ پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) 🔸رئیس همایش: حجت الاسلام دکتر نجف لک زایی 🔸دبیر علمی همایش: حجت‌الاسلام دکتر حبیب الله بابایی 🔸دبیر اجرایی همایش؛ حجت الاسلام دکتر احمد اولیایی 🌐سایت همایش: http://ucq.isca.ac.ir https://eitaa.com/UmmahCivilizationInTheQuran https://eitaa.com/Habibollah_Babai