عشــق مُقدّس؛
یا امام حسین تورو جونه حضرت رقیه ت قسم ات میدم.. تورو به سختی ای که دخترت تو کربلا کشید.. نذار دوبا
یادش بخیر. امام حسین رو به حضرت رقیه قسم میدادم که سه سالمون خوب بشه💔💔