مادر،
به تپش های دل حیدر؛ به جوونیه علی اکبر، پر قنداق علی اصغر، مارو تنها نذاری محشر:))🖤
شاید تعجب کنین ولی من رفیق شهیدم حضرت علی اکبره.
تنهاکسی عه که واقعا حس میکنم که جگرم براش داره آتیش میگیره..💔🧑🦯
امشبم حالم خیلی بده و بازم به علی اکبر پناه بردم:))) ❤️🩹
خودم را بىتو
دلخوش میکنم جانا به هر نوعى؛
گَهى با اشکِ جانفرسا ، گَهى لبخندِ مصنوعى. 🧑🦯🗿