خودم را بىتو
دلخوش میکنم جانا به هر نوعى؛
گَهى با اشکِ جانفرسا ، گَهى لبخندِ مصنوعى. 🧑🦯🗿
یا علی اکبر؛ دل پاره پاره مو در آغوش بگیر..
آقاجان، جان ناقابلی دارم اونم به فدای تن اربا اربا شده ی شما❤️🩹
آقا دنیا خیلی داره اذیتم میکنه. خسته شدم .. آقا حالم خیلی بده؛کمکم کن.. فقط تو میدونی چمه و میتونی کمکم کنی🧑🦯
من هیئت سید وحید میخوام. منو ببرین کربلا هیئت سید وحید🧑🦯🧑🦯💔
[سید وحید مصطفوی]
در سکوتِ شب، مهتاب بر گیسوانِ جنگل بوسه میزد و خاطراتِ دور، چون پرتوهای نقرهای، در دلِ تنهایی میرقصیدند.👩🦯🥀