ولی کاشکی انقد بهم توجه نمیکردی تا مهرت به دلم بیوفته.. کاشکی همیشه یه آدم سنگدل و بد اخلاق میموندی:)
کاشکی با لقب خاص صدام نمیزدی..
کاشکی دستامو نمیگرفتی..
کاشکی هیچ وقت ازم حمایت نمیکردی.
کاشکی موقع حال بدیام به دادم نمیرسیدی و میزاشتی همونطوری بمیرم؛))
1404/12/1💔
عشــق مُقدّس؛
_ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ـ
با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد.. 🥲✨