eitaa logo
عشــق مُقدّس؛
40 دنبال‌کننده
232 عکس
103 ویدیو
0 فایل
بسم او؛ خوش اومدی جانا🫂 صرفا همدردت ؛ محتوا : هرآنچه که دل بگوید . با بودنت قوت قلبمی:) اگه دوست داشتین کانالاتونو بهم معرفی کنید. کپی؟ حلالت مومن:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4587902
مشاهده در ایتا
دانلود
خدایا مهمانه خسته ای داری.. در آغوشش بگیرـ
¹ ؛ 🙌 _
خودمم دیگه نمیتونم خودمو تحمل کنم..چه برسه به دیگران!
ولی کاشکی انقد بهم توجه نمیکردی تا مهرت به دلم بیوفته.. کاشکی همیشه یه آدم سنگدل و بد اخلاق میموندی:) کاشکی با لقب خاص صدام نمیزدی.. کاشکی دستامو نمیگرفتی.. کاشکی هیچ وقت ازم حمایت نمیکردی. کاشکی موقع حال بدیام به دادم نمیرسیدی و میزاشتی همونطوری بمیرم؛)) 1404/12/1💔
عشــق مُقدّس؛
_ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ـ
با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد.. 🥲✨
نتیجه گیری از این چند روز تجربه ی وحشتناکم؟ _تهش جسمت میخواد بره زیر خاک و پنبه های تو دهنت دیگه نمیذارن حتی یه یا حسین بگی.. همه تنهات میزارن.. سنگ لحدو روت میزارن و به فکر اینن که نوشابه شون مشکی باشه یا زرد🥲💔 بعد هی برو دل ببند به این جماعته زنده کشه مرده پرست.. چقد و چندبار بهت ثابت شد که هیشکی برات نمیمونه؟ از این دنیایی که حتی روح خودتم یه روزی جسمتو ترک میکنه چه توقعی داری؟ نکنه توقعه موندن؟ کاشکی هممون توکل کردن به خدارو بلد بودیم.. اون همیشه اغوشش به رومون بازه.. ولی این خودمونیم که اون آغوش گرمو نمیخوایم. به خودت بیا. 💔
وقتی مریض میشی و حال جسمیت بده میری پیش دکتر.. چون اون بلده درمانت کنه.. اما وقتی حال روحیت بده پناه نمیبری به خالقت؟ اون کسیه که تورو خلق کرده..اون تو رو بیشتر از خودت بلده.. اون کسیه که از پدر و مادرت هم برات مهربون تره.. اونی که ابدیه خدای توعه.. اون روزی سه بار دلش برات تنگ میشه و صدات میکنه تا باهاش درد و دل کنی.. بعد تو خالقتو ول کردی رفتی سراغ مخلوقش؟ 💔
عشق تو تا همیشه تو قلبم میمونه؛
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من بازهم شکستم و به آغوش تو برگشتم حسین:)
عشــق مُقدّس؛
من بازهم شکستم و به آغوش تو برگشتم حسین:)
پیر شدیم ازغم دوریت؛ آقای اباعبدالله 💔
هیچ وقت نفهمیدی چی کشیدم زمانی که دیدم خیلی راحت جامو برقیه برات پر کردن..