ولی کاشکی انقد بهم توجه نمیکردی تا مهرت به دلم بیوفته.. کاشکی همیشه یه آدم سنگدل و بد اخلاق میموندی:)
کاشکی با لقب خاص صدام نمیزدی..
کاشکی دستامو نمیگرفتی..
کاشکی هیچ وقت ازم حمایت نمیکردی.
کاشکی موقع حال بدیام به دادم نمیرسیدی و میزاشتی همونطوری بمیرم؛))
1404/12/1💔
عشــق مُقدّس؛
_ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ـ
با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد.. 🥲✨
نتیجه گیری از این چند روز تجربه ی وحشتناکم؟
_تهش جسمت میخواد بره زیر خاک و پنبه های تو دهنت دیگه نمیذارن حتی یه یا حسین بگی..
همه تنهات میزارن.. سنگ لحدو روت میزارن و به فکر اینن که نوشابه شون مشکی باشه یا زرد🥲💔
بعد هی برو دل ببند به این جماعته زنده کشه مرده پرست..
چقد و چندبار بهت ثابت شد که هیشکی برات نمیمونه؟
از این دنیایی که حتی روح خودتم یه روزی جسمتو ترک میکنه چه توقعی داری؟ نکنه توقعه موندن؟
کاشکی هممون توکل کردن به خدارو بلد بودیم.. اون همیشه اغوشش به رومون بازه..
ولی این خودمونیم که اون آغوش گرمو نمیخوایم.
به خودت بیا.
#تلنگر_💔
وقتی مریض میشی و حال جسمیت بده میری پیش دکتر.. چون اون بلده درمانت کنه..
اما وقتی حال روحیت بده پناه نمیبری به خالقت؟
اون کسیه که تورو خلق کرده..اون تو رو بیشتر از خودت بلده..
اون کسیه که از پدر و مادرت هم برات مهربون تره..
اونی که ابدیه خدای توعه.. اون روزی سه بار دلش برات تنگ میشه و صدات میکنه تا باهاش درد و دل کنی..
بعد تو خالقتو ول کردی رفتی سراغ مخلوقش؟
#تلنگر_💔
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من بازهم شکستم و به آغوش تو برگشتم حسین:)
عشــق مُقدّس؛
من بازهم شکستم و به آغوش تو برگشتم حسین:)
پیر شدیم ازغم دوریت؛ آقای اباعبدالله 💔