eitaa logo
عشــق مُقدّس؛
40 دنبال‌کننده
232 عکس
103 ویدیو
0 فایل
بسم او؛ خوش اومدی جانا🫂 صرفا همدردت ؛ محتوا : هرآنچه که دل بگوید . با بودنت قوت قلبمی:) اگه دوست داشتین کانالاتونو بهم معرفی کنید. کپی؟ حلالت مومن:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4587902
مشاهده در ایتا
دانلود
عشــق مُقدّس؛
بای ذنب قتلت.. به کدامین گناه؟ _قبر دخترای شهیده دبستان میناب🥲💔 انتقام تک تک دخترامونو میگیریم.. ای
چجوری تو 1401 به خاطر کشته شدن یه دختر اون همه کشورو بهم ریختین و مو کوتاه کردین و عزاداری کردین و اغتشاش کردین اما امروز برای شهادت مظلومانه ی 180 تا دختر بی گناه که هیچی از سیاست نمیفهمیدن هیچ اعتراضی ندارید؟ نه تنها اعتراضی ندارید بلکه از قاتلشون هم حمایت کردین... اگه واقعا نگران خون عه دخترای بی گناهه کشورمون بودین امروز باید نشون میدادین! انتقام خون عه تک تک این فرشته هارو میگیریم.. 🥲🇮🇷
وااای وااای من چقدر از این جمله ی "غم آخرتون باشه" متنفرم!! نمیدونم چرا ولی فقط میدونم وقتی کسی حتی تو مجلس عزا این جمله رو بهم میگه دوست دارم خفه ش کنم.. دست خودم نیست روانی شدنم:))))
عشــق مُقدّس؛
بای ذنب قتلت.. به کدامین گناه؟ _قبر دخترای شهیده دبستان میناب🥲💔 انتقام تک تک دخترامونو میگیریم.. ای
اسلام علیک یا حضرت رقیه (س).. خانوم جان کلی برات مهمون اومده 🫂 آروم بخوابید دخترای عزیزه ایران.. شایدم بهتره بگم دخترای شهیده ایران🙂🫀 دعا گوی ماهم باشید.. سلام ماروهم به سیدالشهدا برسونیدـ.
یه کار ازت بخوام انجام میدی؟ چشماتو ببند، تصور کن اومدی مراسم تشییع جنازم.. چقد صحنه ی قشنگیه؟🙂🖤
یا نه.. تصور کن اومدی سرد خونه تا جنازمو ببینی.. این قشنگ تره مگه نه؟
منو ببخش:) 🥲
خدایا میشه خواهش بکنم این کارو باهامون نکنی؟
یه دفعه ای چه به سرمون اومد؟
خدایا چرا دست از سرمون بر نمیداری!؟ خدایا تا کی باید این بیمارستان و اون بیمارستان تو بخش icu دنبال عزیزام باشم؟ کی قراره تموم شه؟