یه کار ازت بخوام انجام میدی؟
چشماتو ببند،
تصور کن اومدی مراسم تشییع جنازم..
چقد صحنه ی قشنگیه؟🙂🖤
خدایا چرا دست از سرمون بر نمیداری!؟
خدایا تا کی باید این بیمارستان و اون بیمارستان تو بخش icu دنبال عزیزام باشم؟ کی قراره تموم شه؟
عشــق مُقدّس؛
و اما تو بابا.. هر چقدر از دردات بگم بازم کمه.. تو اون موقع خیلی کوچیک بودی، خیلی زود بود برای از
یعنی بازم باید اشکاتو ببینم؟
همه میگن اینکه تو بخوای این دنیا رو ترک کنی برای من از همه سخت تره..
آخه همه میدونن من و تو چقد همدیگرو دوست داشتیم.. لطفا برگرد خانوم کوچولوی من.
برگرد من منتظرتم بیای تا مثل همیشه باهات بازی کنم مو فرفریه من..
من بمیرم برای تو که هنوز اسممم نتونستی درست تلفظ کنی قربونت برم.
لطفا ترکمون نکن فرشته ی قشنگه من..💔
یا امام حسین تورو جونه حضرت رقیه ت قسم ات میدم.. تورو به سختی ای که دخترت تو کربلا کشید..
نذار دوباره داغدار بشیم..این یکی خیلی سخته به خصوص برای من یکی.. خدایا تورو خداـــ