عشــق مُقدّس؛
یا امام حسین تورو جونه حضرت رقیه ت قسم ات میدم.. تورو به سختی ای که دخترت تو کربلا کشید.. نذار دوبا
وااااای خدایا شکرت. خدایاااا دعاهام داره جواب میده.. خدایا ممنونم.
خدایا لطفا یهو همه چیزو خراب نکن.. خدایا لطفا کامل بهم برش گردون..
بین این همه آدم تو تنها نقطه ی امن منی:) 🫂
اگه تا الان زنده ام، فقط بخاطر وجود تو توی زندگیمه..
زندگیه بدون تورو نمیتونم تصور کنم.
دوست دارم قشنگ من:) 🎀
1404/12/16
_ روز 352 از چهارمین سال قرن 14.
#یادگاری
قربون موهای خرماییت بشم که همیشه دوست داشتی بچرخی که موهات رو هوا پخش بشه و بخندی!
برگرد پیشم خودم دورت میچرخم.. خودم قربونت میرم.. یعنی میشه یه بار دیگه بیای بهم بگی موهاتو شونه کنم؟
قربون کش موهای پاپیونیت برم..
لطفا چشماتو باز کن عزیزه قلبم..
استرسه اصلی من از الان تا سه روز آینده برات ادامه داره..
خدایا عمره منو همین امشب بگیر بده بهش.. ولی نزار نبودنش برای همیشه رو ببینم..
یا امام علی تورو به حسن ات قسم!
نمیدونم دیگه کیو به کی قسم بدم آقا.. دیگه چشام اشکی براش نمونده.. بغض خفه م میکنه آقا...
وقتی یه بچه به پدرش رو میزنه؛ پدر هرکاری میکنه تا شرمنده ی بچه ش نشه..
آقاجان منم اومدم به تو رو زدم.. هرچند لیاقته دختره تو بودنو ندارم؛ ولی تو فکر کن یه درمونده بهت پناه آورده..
آقا توروخدا... تورو جونه عزیزت.. به دادم برس.. آقا نذار زندگی به کامم تلخ بشه.
آقا من دیگه توانم نا توان شده..
آقا نمیدونی وقتی این ور اون ور بچه کوچولوهارو میبینم چقد از عمق وجودم آتیش میگیرم.. قلبم درد میکنه آقاـ.
آقا خواهش میکنم عزیزه کوچولوی منو بهم برگردون.. آقا من طاقت ندارم اون طوری رو تخت بیمارستان ببینمش.
هرکی ندونه تو بهتراز همه میدونی چقد عزیزه واسم.. تنها خواستم همینه..
تورو به جون پسرت حسن..