لطفا چشماتو باز کن عزیزه قلبم..
استرسه اصلی من از الان تا سه روز آینده برات ادامه داره..
خدایا عمره منو همین امشب بگیر بده بهش.. ولی نزار نبودنش برای همیشه رو ببینم..
یا امام علی تورو به حسن ات قسم!
نمیدونم دیگه کیو به کی قسم بدم آقا.. دیگه چشام اشکی براش نمونده.. بغض خفه م میکنه آقا...
وقتی یه بچه به پدرش رو میزنه؛ پدر هرکاری میکنه تا شرمنده ی بچه ش نشه..
آقاجان منم اومدم به تو رو زدم.. هرچند لیاقته دختره تو بودنو ندارم؛ ولی تو فکر کن یه درمونده بهت پناه آورده..
آقا توروخدا... تورو جونه عزیزت.. به دادم برس.. آقا نذار زندگی به کامم تلخ بشه.
آقا من دیگه توانم نا توان شده..
آقا نمیدونی وقتی این ور اون ور بچه کوچولوهارو میبینم چقد از عمق وجودم آتیش میگیرم.. قلبم درد میکنه آقاـ.
آقا خواهش میکنم عزیزه کوچولوی منو بهم برگردون.. آقا من طاقت ندارم اون طوری رو تخت بیمارستان ببینمش.
هرکی ندونه تو بهتراز همه میدونی چقد عزیزه واسم.. تنها خواستم همینه..
تورو به جون پسرت حسن..
ولی انگاری روحم؛ دیگه تحمل این همه غمو نداره؛
خدایا یه جون بهت بدهکاریم؛ بگیرش تموم شه بره.
این چندروز رسما افسردگی گرفتم. نه حوصله ی حرف زدن با کسی رو دارم، نه حوصله ی دیدن کسیو.
فقط میتونم خودمو اینجا و تو پی ویه دوستم تخلیه کنم. دیگه دارم نمیتونم.
صب تا شب تو گوشی، منتظر شنیدن خبر اینم که معجزه شد و دعاهام بالاخره جواب داده...
همه ی پیامامو با گریه تایپ میکنم ولی هیچ کس نمیفهمه.. از خودم و از این دنیای مزخرف متنفرم.
عشــق مُقدّس؛
یا امام علی تورو به حسن ات قسم! نمیدونم دیگه کیو به کی قسم بدم آقا.. دیگه چشام اشکی براش نمونده.. ب
توروخدااااا میشه دعا کنید چشماشو باز کنه؟ یه عمررر شرمندم میکنین.
خواهش میکنم دعا کنید برگرده😭😭😭