eitaa logo
عشــق مُقدّس؛
40 دنبال‌کننده
232 عکس
103 ویدیو
0 فایل
بسم او؛ خوش اومدی جانا🫂 صرفا همدردت ؛ محتوا : هرآنچه که دل بگوید . با بودنت قوت قلبمی:) اگه دوست داشتین کانالاتونو بهم معرفی کنید. کپی؟ حلالت مومن:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4587902
مشاهده در ایتا
دانلود
خدایا عمره منو همین امشب بگیر بده بهش.. ولی نزار نبودنش برای همیشه رو ببینم..
یا امام علی تورو به حسن ات قسم! نمیدونم دیگه کیو به کی قسم بدم آقا.. دیگه چشام اشکی براش نمونده.. بغض خفه م میکنه آقا... وقتی یه بچه به پدرش رو میزنه؛ پدر هرکاری میکنه تا شرمنده ی بچه ش نشه.. آقاجان منم اومدم به تو رو زدم.. هرچند لیاقته دختره تو بودنو ندارم؛ ولی تو فکر کن یه درمونده بهت پناه آورده.. آقا توروخدا... تورو جونه عزیزت.. به دادم برس.. آقا نذار زندگی به کامم تلخ بشه. آقا من دیگه توانم نا توان شده.. آقا نمیدونی وقتی این ور اون ور بچه کوچولوهارو میبینم چقد از عمق وجودم آتیش میگیرم.. قلبم درد میکنه آقاـ. آقا خواهش میکنم عزیزه کوچولوی منو بهم برگردون.. آقا من طاقت ندارم اون طوری رو تخت بیمارستان ببینمش. هرکی ندونه تو بهتراز همه میدونی چقد عزیزه واسم.. تنها خواستم همینه.. تورو به جون پسرت حسن..
ولی انگاری روحم؛ دیگه تحمل این همه غمو نداره؛ خدایا یه جون بهت بدهکاریم؛ بگیرش تموم شه بره.
این چندروز رسما افسردگی گرفتم. نه حوصله ی حرف زدن با کسی رو دارم، نه حوصله ی دیدن کسیو. فقط میتونم خودمو اینجا و تو پی ویه دوستم تخلیه کنم. دیگه دارم نمیتونم. صب تا شب تو گوشی، منتظر شنیدن خبر اینم که معجزه شد و دعاهام بالاخره جواب داده... همه ی پیامامو با گریه تایپ میکنم ولی هیچ کس نمیفهمه.. از خودم و از این دنیای مزخرف متنفرم.
سید علی همه جوره پشت پسرت هستیم.. کمک کن پیروز بشیم🥲
عشــق مُقدّس؛
یا امام علی تورو به حسن ات قسم! نمیدونم دیگه کیو به کی قسم بدم آقا.. دیگه چشام اشکی براش نمونده.. ب
توروخدااااا میشه دعا کنید چشماشو باز کنه؟ یه عمررر شرمندم میکنین. خواهش میکنم دعا کنید برگرده😭😭😭
چیشد یهو؟ بازی هایی که میکردیم برات تکراری شده بود؟ اوکی. من چشم میزارم تو قایم شو. ۱٠؛۲٠؛۳٠؛۴٠؛۵٠؛۶٠؛۷٠؛۸٠؛۹٠؛۱٠٠ اومدم. بزار ببینم خوشگله من کجا قایم شدهههه..رو زمین که نیستش، احتمالا تو آسموناست.. کسی ارامشه دل عه منو ندیده؟ عهههه پیداش کردمممم. اوناهاشش تو آسمونا؛ تو بغل خداست.. بدو بیا بغلم.. بیا دیگه. نمیای؟ چرا نمیای؟ حتما آغوشی بهتر از من پیدا کردی؟. میشه برگردی؟ لطفا! چرا هنوز برنگشتی؟ نکنه قهری باهام؟ باشه قول میدم از این به بعد هر بازی ای که تو بگی انجام بدیم.. فقط برگرد..
دلم واست تنگه عزیز من:)🥀