عشــق مُقدّس؛
یا امام علی تورو به حسن ات قسم! نمیدونم دیگه کیو به کی قسم بدم آقا.. دیگه چشام اشکی براش نمونده.. ب
توروخدااااا میشه دعا کنید چشماشو باز کنه؟ یه عمررر شرمندم میکنین.
خواهش میکنم دعا کنید برگرده😭😭😭
چیشد یهو؟ بازی هایی که میکردیم برات تکراری شده بود؟
اوکی. من چشم میزارم تو قایم شو.
۱٠؛۲٠؛۳٠؛۴٠؛۵٠؛۶٠؛۷٠؛۸٠؛۹٠؛۱٠٠ اومدم.
بزار ببینم خوشگله من کجا قایم شدهههه..رو زمین که نیستش، احتمالا تو آسموناست.. کسی ارامشه دل عه منو ندیده؟
عهههه پیداش کردمممم.
اوناهاشش تو آسمونا؛ تو بغل خداست..
بدو بیا بغلم.. بیا دیگه. نمیای؟
چرا نمیای؟ حتما آغوشی بهتر از من پیدا کردی؟.
میشه برگردی؟ لطفا!
چرا هنوز برنگشتی؟ نکنه قهری باهام؟ باشه قول میدم از این به بعد هر بازی ای که تو بگی انجام بدیم.. فقط برگرد..
ولی همه ی امیدم به توعه یا علی:)
همه ی دردامو به تو میسپارم. خودت میدونی تنها خواستم چیه>>
به داد من و دلم برس آقاجان.
ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام.
با "تو" بودن ز همه دست کشیدن دارد.
#مخاطب_خاص
عشــق مُقدّس؛
ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام. با "تو" بودن ز همه دست کشیدن دارد. #مخاطب_خاص
وصف حال و هوای این روزام: