eitaa logo
عشــق مُقدّس؛
40 دنبال‌کننده
233 عکس
104 ویدیو
0 فایل
بسم او؛ خوش اومدی جانا🫂 صرفا همدردت ؛ محتوا : هرآنچه که دل بگوید . با بودنت قوت قلبمی:) اگه دوست داشتین کانالاتونو بهم معرفی کنید. کپی؟ حلالت مومن:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4587902
مشاهده در ایتا
دانلود
همیشه و هرجا تا اومدیم به یکی تکیه کنیم و اون یکی بشه همه ی دلخوشیمون؛ یه اتفاقی افتاد یا یه کاری کردن که دیگه حتی نتونیم به خودمونم اعتماد کنیم. محاله تا الان دلت توسط این آدما شکسته نشده باشه.. انگاری این قانون؛ قانونه این دنیاست.. قانونه همیشگی نبودن. هیشکی یا هیچ چیزی همیشگی نیست. هیچ کس برات نمیمونه.یا بهتره بگم هر چیزی تاریخ انقضایی داره! حتی ادمای دورمون. بالاخره یه جا ترمزشون کشیده میشه. اما اونی که ابدیه خدای توست❤️ اونی که تورو به وجود آورده تورو بهتر از خودت بلده.. خدا تو آیه ی 3 عه سوره طلاق میگه که؛ هرکی به من توکل کنه؛ خودم براش کافی ام. یعنی داره میگه که اگه همه چیتو سپردی به من؛ دیگه نگران نباش خودم پشتتم. 😌🎀 یه سری مواقع از همه ی آدمای دوروبرت بکن و فقط حواست به خالقت باشه. ارامشه واقعی رو اون موقع تجربه میکنی. 💔
هدایت شده از ♡ Fairy Tales ♡🇮🇷
اگه ینفر براتون مهمه؛ لطفا نزارید فکر کنه تنهاست،مزاحمه یا اضافیه،بهش احساس کافی بودن بدید، باهاش حرف بزنید راجب همه چی، باهاش روراست باشید، کنارش باشید، حالشو بپرسید، مسخره بازی دربیارید، خوشحالش کنید، به ناراحتیش اهمیت بدید، سعی کنید حالشو خوب کنید،براش چرت و پرت بفرستید، بهش بگید براتون مهمه، حالتون بده سرش خالی نکنید، گریشو درنیارید، نذارید کسی گریشو در بیاره ،اهمیت بدید، بغلش کنید، بفهمید چی میتونه احساس مهم بودن بهش بده، حداقل با اینکارتون میتونید اون احساس اهمیت داشتن رو انتقال بدید:)
عشــق مُقدّس؛
اگه ینفر براتون مهمه؛ لطفا نزارید فکر کنه تنهاست،مزاحمه یا اضافیه،بهش احساس کافی بودن بدید، باهاش ح
کاشکی همه همینکارو میکردن:)) ولیچقدر مهربون بودی ، ریحانه خانومی که الان قبل ازاسمت کلمه ی "شهید" میاد. سلام مارو به اباعبدالله برسون🥲
یه شب دلتنگی نمیزاره بخوابی؛ یه شب احساساته وحشتناکت.
تنها جایی که همه دوست دارن:))
34.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به نظرتون این صدای چیه؟ بله زیر لگد دشمن بیدار شدن این شکلیه... اینها قبل از سرنگونی بشار دم از سوریه آزاد می‌زدند بعد از آزاد شدن سوریه با همون مردم که دنبال آزادی بودند اینطوری کردند حالا می فهمیم چرا مردم ایران این شبها بعد افطار باید در خیابان ها باشند . ⊰᯽⊱┈──╌🫀╌──┈⊰᯽⊱ 『❥⇣•@Mazhabe24azm
عشــق مُقدّس؛
به نظرتون این صدای چیه؟ بله زیر لگد دشمن بیدار شدن این شکلیه... اینها قبل از سرنگونی بشار دم از سو
اگه بعد دیدن این ویدیو بازم برای سقوطه کشورمون دعا کردید یعنی از ریشه خرابید.. از ریشه. آزادی اینطوریه دوستان. حالا برید هی آزادی آزادی کنید.
شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک؟ من به این چاره بیچاره دچارم هر شب:)) 🙂🤌