_
_ صدایم را میشنوی؟
اری صدای منه خسته دل را!
_ زیبای من؛صدایم را میشنوی؟
شهرزاره قلبم تیره و تاریک شده:))
_صدایم را میشنوی؟
اکسیژن کم شده و نفس ها در سینه حبس🥀
_
عشــق مُقدّس؛
_ _ صدایم را میشنوی؟ اری صدای منه خسته دل را! _ زیبای من؛صدایم را میشنوی؟ شهرزاره قلبم تیره و تاریک
_صدایم را میشنوی دلارامه دلم؟!🥀
صدای منی که تنها تویی باعث و بانیه خنده های از سره شوقش و قهقه هایی که با ان گوش جهان را کر کرده است.
صدای منی که؛
تنها دارایی اش تا به ابد تو خواهی بود
صدای منی که تا اخره قصه عاشق و دیوانه ی تو خواهم بود
صدایم را میشنوی مجنون من؟!
من همان لیلی دیوانه ی زیبای توام:)
اگه مردم همه ی عضوامو اهدا کنید به جز قلبم.💔
اخه صاحاب عه قلبم یکی دیگه ست:)))
#وصیت
_راستی چه خوشگل شده بودی تو لباس عروست؟ کدوم با سلیقه ای کفن عه به اون خوشگلی رو برات دوخته بود؟😌
_ حموم رفته بودی؟ تو غسالخونه موهای خوشگلتو خشک کرده بودن سرما نخوری؟ 🥲
_آره مثل همیشه همونطور که خواستی بغلت کردم و چرخوندمت.. چرخوندمت مستقیم انداختمت تو بغله خدا. 🥀
#فرشته_کوچولو.