یادته؟
همین چندروز پیشو میگم که گریه میکردم و خودمو میزدم اما تو آرومم کردی و مراقبم بودی. کاش همونجا جون میدادم:))
عشــق مُقدّس؛
یادته؟ همین چندروز پیشو میگم که گریه میکردم و خودمو میزدم اما تو آرومم کردی و مراقبم بودی. کاش همونج
یا یادته؟
اون روزی که من نفس نداشتم و هیشکی حواسش بهم نبود. اما تو در به در دنباله اسپریِ تنفسم بودی. 💔
منکه ریاضیم خوب بود که.
والا نمیدونم چیشد که یهو اشتباهی خیلیا رو آدم حساب کردم😏
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیلی دوست دارم بدونم واسش چی داره میخونه که انقدر داره لذت میبره))))))😂💔
ولی من اونجایی سوختم،که گفتم چیزی نیست خوبم اما دو دیقه بعدش اگه اون غریبه عه منو نگرفته بود با مخ میخوردم زمین..