_شده تاحالا خاطراتتون بمیره؟ 💔
شده کسایی رو که با عمق وجودتون دوست دارید رو از دست بدید و بدونید که دیگه هیچ وقته هیچ وقت قرار نیست ببینینش؟
میدونید چه شرایطه دیوونه کننده ایه؟
اصن درک میکنید چی میگم؟🥀
عشــق مُقدّس؛
و اما تو بابا.. هر چقدر از دردات بگم بازم کمه.. تو اون موقع خیلی کوچیک بودی، خیلی زود بود برای از
'صحنه هایی رو که دیدم هیچ وقت فراموش نمیکنم..'
گاهی همه چیزایی که اذیتت میکنن رو نادیده میگیری ولی یهو خشم عه درونت فوران میکنه و دیگه هیچی جلودارت نیست.
اونجایی که داری درس میخونی ولی یهو خودکارو میزاری رو دفترت و سرتو میزاری رو میزو گریه میکنی بدترین جای دنیاست.💔