عشــق مُقدّس؛
یه شخصیت دیگه ای هم دارم که به شدت عصبانی و بی رحم عه. حتی من خودمم ازش میترسم پس لطفا کاری نکنید که
آدم تا یه جایی میتونه تحمل تون کنه. از یه جا به بعد دیگه سیمش اتصالی میکنه و کارایی میکنه که نباید بکنه..
_
تا 7 دقیقه بعد از مرگ مغز زنده میمونه و خاطراتش رو مرور میکنه...
تو 7 دقیقه ی آخره من خواهی بود:)🥲❤️🩹..
_
قشنگترین لحظه ای که داشتیم؟🥀
_ صدام کردی برات لوکیشن رو تو گوشیت پیدا کنم و به قدری به هم نزدیک بودیم که تار های موهات و نفس گرمت میخورد تو صورتم و من هر بار جون دادم:))) 💘