eitaa logo
Hamim Vibe𓍯
551 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
558 ویدیو
6 فایل
[به نام حامی حامیم] Start:1405/01/31 “تو یه رویایی که نمی‌رسی به دستم:)” (in a dream I can’t reach you) Owner: @Fateme_zare_zardeini
مشاهده در ایتا
دانلود
بچه‌هااا 😐💔 جدی هیچکی شرکت نکرد؟! پس اینجوری نمیشه 😈🔥 هرکی فقط یه استیکر یا یه ادیت ساده هم بزنه بفرسته، اولین نفرا رو همینجا می‌ذارم 👀💙 ببینم کی جرأت داره شروع کنه 💣
به به💆🏻‍♀❤️✨ ادیتش برای مثلا💘🛐 شرکت کننده اول👀🔥 ────────────── 𐙚 tag ➛ @HamimVibe
اووو اولین کار رسید 😵‍💫🔥 ببینم بقیه کجان؟! نکنه فقط یه نفر جرأت داشت؟ 😏💣 منتظر کارای بعدی‌ام 👀🎧
خب نمیدونم چی بگم از کجا شروع کنم به هر حال خیلی بیشتر از چیزی که فکرشو کنید برای اینجا تلاش کردم خرج کردم... ولی هیچ اثری ندارع بیشتر یازده ساعت رو چالش کار کردم ولی خب کویر چالشام؟کویر ناشناسام؟کویر من باورم نمیشه 500 تا ممبر اصلا هیچی؟ اوکی تموم شد همه چی من واقعا بریدم باید ادامه میدادم ولی خب خیلی خوشحال شدم کنارتون این چند ماه ولی رفتم همه چی برام تموم شد شاید یه روزی برگردم ولی خب فعععععک نکنم به نتیجه رسیدم لیاقت ندارم فن حامیم باشم من فنشم فنشم ولی دیگ تا اطلاع ثانوی پیجی برای حامیم ندارم. خیلیا هستن که از حامیم کلیییی حمایت می‌کنن بیشتر از 5 سال هم میشه گفت ولی من همین چند ماه برام کافی بود من بریدم خسته شدم و پایان زدم چنلو پاک نمیکنم باشه ولی ایتا رو میکنم خیلیا زدین نفور.... ببخشید شرمنده فور دادم خواستین عزل کنید چنلم پایان زدم بلاخره هر چنلی یه پایانی داره اینم پایان Hamim Vibe𓍯 بر میگردم دیر یا زود ولی فعلا بریدم برای آخرین بار 15 دقیقه ناشناس میزارم و خدافظ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_paisj8j&btn=بحرفیم؟ زدی نفور ولی آخرین فورمه خیلی از همسایگی خوشحال شدم خدافظ🌚✨
دومین و آخرین شرکت کننده😭💘 مرسی از شرکتت|ادیتت🛐
نه پایان نزنننننن . مجبورم
تو برای حامیم داری تلاش میکنی.باورم نمیشه انقدر زود خسته شدی . می‌دونم ولی خسته نشدم بریدم😔💔
شاید باید روش کارتو عوض میکردی . آره حق با توئه
اگه ما فن های حامیم امیدمونو از دست بدیم همه ی فندوم ها میگن نگاه کنید اینا همون فندوم ضعیفن. ما باید قوی باشیم باید کنار هم باشیم باید حمایت کنیم باید تا میتونیم برای حامیم فن پیج بزنیم اگه هر فن حامیم یک فن پیج بزنه طرفدار های ایدلمون بیشتر میشن! لطفا نرو، نمیخوایم یک فن پیج دیگه رو از دست بدیم:(💔 . من چیکار میتونم براتون بکنم؟ بدون من بهترین مطمئنم🙂✨