.
ولی من میمیرم برااااات #استوریش https://eitaa.com/joinchat/4073915288Cd31657aac1
زیر فعالیتهات هشتگ مربوطه با لینک چنل رو بزار
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو انقدر قشنگی که ماه در مقابلت کم میاره:)
#sad
@maahe_ghalbam
سلاممممممم کیوتا ❤️
من اد جدیدم
اسمم ماه است 18سالمه
بابام سرهنگ هست.
ماشین شاسی بلد دادم.
پیانو و گیتار میزنم
رنگ مورد علاقم سبز،سیاه،سفید
کنسرت:ماکان،حامیم،علی یاسینی رفتم
3ساله که فن حامیم و ماکان هستم
تک فرزندم.
همین دیگه 🌹