eitaa logo
-هَمْرآزِمَنْ-
107 دنبال‌کننده
315 عکس
388 ویدیو
3 فایل
نه محتوای فاخر دارم نه سخنان فاخری برای گفتن دارم و نه روزمرگی فاخر دارم صرفا جاییه که می تونم خود واقعیم رو به خودم نشون بدم🤝 اگر صحبتی بود: https://daigo.ir/secret/1445473839 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1w3qpbl&btn=بوگو.ببینم
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/Hamrazmannnnnn/8198 بفرماا دخترخوشگله سراپا گوش +متاسفانه تعداد لایک ها کمه میرم سریالمو ببینم🙏🏻
تا آخر شب هستم بودید بیاید صحبت کنیم https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1w3qpbl&btn=بوگو.ببینم
منم هستم +عالی خب چه خبر
صبح امتحان دارم و من هیچی بلدنیستم +منم پس فردا امتحان دارم و دارم از فرجش برای استراحت استفاده می کنم🙏🏻
آخر شب یعنی کِی +دیگه تا وقتی چشام باز باشه
یکم راجب سریالی که میبینی میگی؟ حست راجبش مثلا +حقیقت چیزی نمی بینم یعنی چند تا شروع ناموفق داشتم می خواستم جدید شروع کنم که نه حسش بود نه چیزی پیدا شد
تا الان احساس ناکافی بودن بهت دست داده؟ +منظورت چیه؟ من توی کل زندگیم احساس ناکافی بودن داشتم و دارم
منم دقیقا درگیر شروع های ناموفقم. و تموم کردن موفق هاش +من حالا موفق هاشو هم گذاشم به حال خودشون
امروز اینو کشف کردم که هر زبان مدل مخصوص صحبت کردن داره. حالا بیشتر هیجان زده ام نسبت به اینکه هم میتونم به یه زبان دیگه حرف بزنم هم یه مدل دیگه حرف بزنم. مثلا وقتی فارسی حرف میزنم اعتماد به نفسم کمتره دقیقا هم زبان مادریم💔 ووو خوشحالم که دارم باهات حرف میزنم ساعت ۱۲ شب با یکی که ندیدمش و نمیشناسم و اونم منو نمیشناسه و تقریبا دارم یه عالمه چرت و پرت میگم +اره و خب این مهمه که بتونی اون زبان رو با مدل خودش صحبت کنی یعنی میگی وقتی فارسی صحبت می کنی اعتماد به نفست پایینه؟ ولی من عاشق زبان فارسیم مگه از فارسی قشنگ ترم هست؟ نه عزیزم اگر قرار به چرت و پرت گویی باشه من در صدر جدولم راحت باش بگو منم ذهنم در همین حد یاری می کنه
https://eitaa.com/Hamrazmannnnnn/8207 چرا احساس ناکافی بودن می کنی ؟ +نمیدونم شاید چون خودمو دوست ندارم؟