میگفت آدم امن چجوریه ؟ گفتم اینجوریه که تو گاهی ضعیفترین ورژنت رو بهش نشون میدی و اون تنها دغدغش این میشه که بهت آسیبی نرسونه .
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقد خوبن آدمایی که مهربونیشون از سیاست نیست ..
از ذات و سبک زندگیشه(: ❤️✨
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
‹خانومحنین›
((((: 💔✨
آنقدرر
درحسرت دوری «تو» نجوا کنم ..
کهخدابگوید :
بیا..!
این هم عزیز دردانه ات (: 🫂❤️
دلم گریه میخوادکجاستشونههات؟!((؛
کجایی همه حسآرامشم..💔
🥀⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
وقتی یه حقیقتی رو به آدما میگی متاسفانه فکر میکنن عقلت کمه چاخان میکنی ، زبون درازی و ادب نداری ..🙄درصورتی که اینطوری نیست و حقیقت و براش روشن کردی (:
ای تف ب بعضی استادا تفففففف
#حنین
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸