ولی این نقاشی مو خیلی دوست دارم❤️🕋
#هنری
هدایت شده از .
+من بهش عادت نکردم،باهاش انس گرفتم↯
مانتو هر چقدر گشاد و پوشیده باشه و روسری
هر چقدر بلند،آرامشچادر رو نداره.=💙🌸'
ریحانههای خلقتی که چادر رو امتحان کردن
می دونن،بعد مدتی انس میگیری با چادرت،
طوری که اگه نباشه انگار یه چیزی کمه،
+یه عمر با چادرم انس گرفتم.↻🥰'
عادت نکردم،انس گرفتم.انس با عادت فرق داره.انس که میگیری، با هر بار بودنش برات تازهست و لذت بخش.
-چادر فقط یه تیکه پارچه یا لباس نیست.
یه تفکر یه سبک زندگیه.هر پوششی،یه پیش
نمایش از هویت و تفکر هر فردِ. #امام_زمان
حَنـین¹⁰¹
+من بهش عادت نکردم،باهاش انس گرفتم↯ مانتو هر چقدر گشاد و پوشیده باشه و روسری هر چقدر بلند،آرامشچادر
چه قشنگ گفته:)
واقعا حرف دل منه🙃❤️
این وقتیه که با سه تا خاله میری بیرون😂❤️
گفته بودم خاله مجرد از رفقای ناباب بد تره؟ 😂
ولی واقعا با هیچی عوض شون نمیکنم❤️🙃
#روزمرگی
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این منو ریل خیلی باحال بود، همش حس میکردی میخوای بیوفتی پایین😂
#روزمرگی