یک جمله از حاج قاسم بگم؛
حاجی میفرمود؛ کسی که ترس فحش خوردن از مخالفین داره و به همین خاطر سعی میکنه سکوت کنه و از انقلاب دفاع نکنه و جاخالی میده قطعاً توی میدان جنگ هم در مقابل تیر و ترکش دشمن جا خالی میده!
(راوی خودم)
خیلی از دوستان را میشناسم که سکوت کردن از ترس فحش خوردن!
برای چی آخه!
ترس از چی دارید، سربازهای ما زیر بدترین فشار هستند و جان خودشون رو کف دست گرفتند حالا ما دوتا فحش هم بخوریم به جایی بر نمیخوره!
بیائید به میدان
فضای مجازی رو دریابید
پیامک انبوه بزنید، در روبیکا ، بله و ایتا به مخاطبین خودتون پیام های تبیینی بفرستید هر چند مخالف فکری شما باشند.
نهایت دوتا فحش میدن به شما خب چه اشکالی دارد؟!
دین خدا را نصرت کنید.
انقلاب را یاری برسانید، این انقلاب وجب به وجبش خون پاکان ریخته است به خاطر این جانهای عزیز که فدا شده به میدان بیائید با قدرت!
1_24552606156.pdf
حجم:
893.9K
این کتاب اطلاعات مفیدی را در اختیار شما میگذارد برای ارسال پیام های تبیینی
استفاده کنید و دست پر به میدان مبارزه با تزویر بروید
رصد-شبهات-رهبر-سوم.pdf
حجم:
547K
📝 گزارش کامل رصد شبهات پیرامون آیتالله سید مجتبی خامنهای
و پاسخ به شبهات
#مهم
#انتشار_دهید
❌ دعا برای نفرین دشمن
علامه مجلسی رضوان الله تعالی علیه در کتاب شریف زاد المعاد فرموده اند: در روایتی وارد شده است : هر کس این دعا را هر روز یک مرتبه قرائت کند ، اگر تمام عالم هم با او دشمنی کند به قدرت کامله ی خداوند نمیتواند ضرری به او برساند و دعا این است :
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
اللَّهُمَّ شَتِّتْ شَمْلَهُمْ وَ فَرِّقْ جَمْعَهُمْ وَ قَلِّبْ تَدْبِيرَهُمْ وَ بَدِّلْ أَحْوَالَهُمْ وَ قَرِّبْ آجَالَهُمْ وَ اشْغَلْهُمْ بِأَبْدَانِهِمْ وَ خَرِّبْ بُنْيَانَهُمْ وَ سَوِّدْ وُجُوهَهُمْ وَ بَيِّضْ عُيُونَهُمْ وَ نَكِّسْ أَعْلاَمَهُمْ وَ أَغْرِقْهُمْ كَإِغْرَاقِ فِرْعَوْنَ وَ أَهْلِكْهُمْ كَإِهْلاَكِ شَدَّادٍ وَ خُذْهُمْ بِأَفْوَاهِهِمْ أَخْذَ عَزِيزٍ مُقْتَدِرٍ يَا جَبَّارُ جَبِّرْ عَلَيْهِمْ يَخَافُونَ فِي عَهْدِي يَخَافُونَ كُلَّ كَلاَمِكَ وَ عَقَدْتُكُمْ وَ قَيَّدْتُكُمْ وَ بِكُلِّ كِتَابٍ أَنْزَلَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ عَلَى الْأَنْبِيَاءِ وَ الْمُرْسَلِينَ بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ.
📚زاد المعاد، ص۵۲۸
🔸 نکته : این دعا و نفرین بسیار بسیار موثر و مجرب است، آن را بقصد نابودی لشکریان کفر ، آمریکا و اسراییل و سران ظالم و طاغوت آن بخوانیم.
https://eitaa.com/Harim_Bavar
تَهَدَّمَتْ وَ اللَّهِ أَرْکَانُ الْهُدَى وَ انْطَمَسَتْ وَ اللَّهِ نُجُومُ السَّمَاءِ وَ أَعْلَامُ التُّقَى وَ انْفَصَمَتْ وَ اللَّهِ الْعُرْوَةُ الْوُثْقَى قُتِلَ ابْنُ عَمِّ مُحَمَّدٍ الْمُصْطَفَى قُتِلَ الْوَصِیُّ الْمُجْتَبَى قُتِلَ عَلِیٌّ الْمُرْتَضَى قُتِلَ وَ اللَّهِ سَیِّدُ الْأَوْصِیَاءِ قَتَلَهُ أَشْقَى الْأَشْقِیَاء.
سوگند به خدا که ارکان هدایت درهم شکست و ستاره های دانش نبوت تاریک و نشانه های پرهیزکاری بر طرف گردید و عروه الوثقی الهی گسیخته شد. پسر عموی رسول خدا شهید شد، سید الاوصیا و علی مرتضی به شهادت رسید. امیرالمومنین را شقی ترین اشقیاء به شهادت رسانیدند.
ای مردم!
رهبر ما، آقای ما، سید و بزرگ ما، افتخار ما، آقا سید علی ما، مانند جدش امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام، به دست شقی ترین و پلید ترین انسانها به شهادت رسید!
😭😭😭
14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اجرای عملیات موفق سربازان گمنام امام زمان (عج) و ورود به محل اختفای مهرههای موساد و نابودی آنها .
مردمی که در زیر بمباران، نعره حیدرررررررررررری سر میدهند از عوعوی چهارتا شغال زرد برانداز جیشوی اغتشاشگر نمیترسند!💤🥷
اسرائیلی ها کافر حربی هستند، حمله به تجمعات اونها حتی اگر غیر نظامی هم باشند عین ثواب و بهترین ِ اعمال است!