ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
باهم ببینیم لطف-
من تا فصل سه رو دیدم
(توی قضایای دی ماه زیرنویس فارسی نداشتم و تنها چیزی که میتونستم بدون زیرنویس ببینم وایکینگز ب)
ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
https://eitaa.com/49987274/31321 اره دقیقا
ببین این طبیعیه
البته توی د لست کینگدام تمرکز روی اوترده هرچند سامسونهولی خودشو دانمارکی میدونه
پس فرقی نداره توی چه سرزمینی باشه ما همیشه طرف اوتردیم☝🏻
ولی اینو نمیدونم
ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
ببین این طبیعیه البته توی د لست کینگدام تمرکز روی اوترده هرچند سامسونهولی خودشو دانمارکی میدونه پس ف
حس میکنم از اتلستن خوشت بیاد