ولی بهرحال دنیا کارش اینطوریه که (به نظر من) اگر این جریانای چپ نبودن بهرحال یه چیزی بود که مردم رو به حدی از برابری برسونه. بهرحال اتفاق میفتاد. چیزی که نباید فراموش کرد جنگا و خط های سیاسیه که اتفاق افتاده
ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
هیچوقت این دنیا از این مکاتب فکری، سیاسی، یا هرچیز دیگه ای جون سالم به در نبرده. همیشه یه سری افراط
-هرچیزی هم به انحراف کشیده بشه آخر سر شکست میخوره-
هدایت شده از 02
میدونی خندهدارترین (و شاید تلخترین) بخشِ ماجرا چیه؟ مردی که تمامِ عمرش رو صرفِ مبارزه با سرمایهداری کرد و از مصرفگرایی متنفر بود، الان عکسش روی میلیونها تیشرت، لیوان و قابِ گوشی توی تمامِ بازارهای دنیا فروخته میشه!
یعنی اون تصویرِ نمادینش که نمادِ ضدِ سیستم بود، الان خودش بخشی از سیستمِ پولسازی شده. اگه الان بود، احتمالاً از دیدنِ این همه چه گوارایِ فانتزی روی ویترینِ مغازههای نیویورک و لندن، از خنده یا حرص سکته میکرد!