امروز به تجدید دیدار با دوستام و تشریح قلب و لحظه های قشنگ توی (جایی که واقعا دوستش دارم) آزمایشگاه گذشت...
الان که می نویسمش به این نتیجه رسیدم واقعا به هم نمی خورن ولی خلاصه،
با بعضی ها کنار قلب تکه پاره شده هم خوش می گذره :)
با یه سری آدما وقتی حرف میزنی متوجه میشی اصلا گوش نمیدن فقط منتظرن ساکت شی که نوبت حرف زدن خودشون بشه