هدایت شده از 𝕷𝖞𝖈𝖔𝖗𝖎𝖘
تقدیمی داریم!
شما این پیام رو فور می کنید چنلتون(اگه دارین اگه ندارین هم مشکلی نیست) و بعد میاین پیوی و یه عکس از اوسی تون(ترجیحا تمام قد و رنگی) برای من می فرستید تا براتون از این نندروید ها درست کنم.( میتونین بیشتر از به اوسی هم بفرستید)
دوستان من خب تا اعطای ثانوی تااااا پنج شنبه نمیام چون الان هم دارم از گوشی بنده خدایی استفاده میکنم و پنج شنبه گوشیم دستم میاد✨🥲