مخفیگاه (کاملا رندوم)
وای نازنین باورم نمیشه نهم تموم شده اونم نهمی که انقدر بزرگش کرده بودن باورم نمیشه سال بعد دهمم و
منم واقعا یه همچین حسی و۰دارم که نباید برم هشتم
احساس میکنم خیلی زوده برام اسممو بزارن کلاس هشتمی
دوستان به شخصه میتونم بگم هفتم واقعا مزخرف بود 😍
همش تعطیلی
همش یه کوه درس برای کسی که تازه وارد راهنمایی شده و اصلا نمیدونه موضوع چیه😘😍🤣
مخفیگاه (کاملا رندوم)
دوستان به شخصه میتونم بگم هفتم واقعا مزخرف بود 😍 همش تعطیلی همش یه کوه درس برای کسی که تازه وارد را
دقیقا دقیقا دقیقا
مثلا انگلیسیش یجوریه که اگه یکی کلاس نرفته باشه نمیفهمه هیچیشو😍
مخفیگاه (کاملا رندوم)
تذوخدا از کتابات عکس بده میخوام بدونم چیا داری 😭😭
بالاترش گذاشتم دیگه