میگفت:
داشتم به پسر ۴ سالهام
امیرالمؤمنین رو توضیح میدادم؛
آخرش پرسید: یعنی خداست؟!
| وجهالله
مقداد میگفت:
از پیامبراکرم صلیاللهعلیهوآله
شنیدم که میفرمود:
#علیعلیهالسلام باب خداوند است!
برای رسیدن به خداوند
باید از طریق او وارد شد...
|سیمایغدیر،ص۱۳۳
- هــيوأ -
رفقا لطف میکنید اگر فاتحه ای قرائت کنید..
هفت روز گذشت از نبودِ عزیزدلم..
این دست مرتضیعلی بود
که ما را برای ادامه ،
زنده نگهداشت ؛
و اِلّا ما کجا و تاب غمهای دنیا ؟
گفت ؛
هر چقدر هم از فلان جا و زیباییهاش بگی ،
آخرش هم نقطهای تو اعماق قلبت ،
برای نجف میتپه !