- هــيوأ -
به اذن عالی اعلی، به احترام علی شروع میکنم این ماه را، به نام علی:)!
خدایا!
رمضان را با نام علی ع آغاز میکنم.
که اگر قرآن بر سر میگذارم، به عشقِ قرآنِ ناطقی است که در این ماه، محاسنش به خون سرش خضاب شد.
یا امیرالمؤمنین! رزق اشک و معرفتِ ما را در این شبها زیاد کن..
ــ امام باقر (ع) فرمودند :
در ماه رمضان ابتدا نماز بخوان سپس افطار کن ؛
مگر این که همراه عدهای بودی که منتظر افطاربودند.
اگر قرار بود تو نیز با آنان افطار کنی با ایشان
مخالفت نکن و ابتدا افطار کن در غیر این صورت ؛ ابتدا نماز بخوان..
فقط نسبت به غذا خوردن روزه نگیریم ؛
کاش چشمِمون، گوشمون، زبانمون
همــه در مقابلِ انجام گناه در این
ماه مبارک روزه باشن.
تلنگر!
رمضان فقط ماه روزه گرفتن نیست
ماه اینه که کمتر حرف بزنی،
بیشتر بفهمی…
کمتر گلایه کنی،
بیشتر شکر کنی…
رمضان یعنی
یه قرار شبونه با خدا،
وقتی همه خوابن
و تو آروم میگی:
خدایا من هنوزم بندهتم… حتی با همه کموکاستیهام
کاش این ماه
دلهامون سبکتر شه
اخلاقمون قشنگتر شه
و ظهور نزدیکتر.