eitaa logo
کانال بین الملل استاد محمد شجاعی
6.1هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
748 ویدیو
9 فایل
کانال رسمی موسسه بین الملل استاد محمد شجاعی 🌐 سایت: promised-saviour.com ادمین: @maseire_entezar 📞 روابط عمومی: ۰۲۵-۳۷۷۴۵۳۶۶ آیدی مسول ثبت نام مشاوره: @MoshaverhINT 📌ثبت مشاوره ۱۱صبح روز یکشنبه ودوشنبه
مشاهده در ایتا
دانلود
فرصت استثنایی مشاوره با 💢 روز یکشنبه ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳، ✅ ساعت حضور مشاوره استاد: ۱۷:۰۰ 🔴مکان: خیابان دور شهر، نرسیده به میدان رسالت، روبروی کوچه ۳۰ ، مسجد امیرالمومنین علیه السلام 🔺دوستانی که خواهان ثبت نام با مشاوره استاد هستند، فقط در روزهای یکشنبه در صورت برگزاری کلاس، حتماً نام و نام خانوادگی و شماره موبایلشان را به آیدیِ زیر اعلام کنند👇! 🔺 @zahraghalandar🔺 @INTshojaee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جایگاه عمل در سلوک انسانی 92.mp3
7.01M
۹۲ 🎙 📌عمل ۲ شرط دارد تا به دارایی تبدیل شود: ۱. مداومت و تکرار ۲. اصل عمل باید توسط متخصص تجویز شده باشد. ⏰مدت زمان:۰۴:۵۰ @INTshojaee
انسان شناسی در آئینه صحیفه سجادیه؛ جلسه بیستم 1403/02/30 💢عواقب دنیاطلبی و حرص 🔸️آنهایی که حریص و دنیاداری کردند، در برزخ معطلی دارند. «في حَلالِها حِسابٌ و في حَرامِها عِقابٌ» اگر جمع آوری مالتان حلال بود باید حساب پس بدهید. مثلا برای خانه و ماشین، طلا سکه، ویلای اضافه، لباس‌های اضافه باید جواب پس بدهید. اضافه‌ هر چیزی برای انسان گرفتاری می‌آورد. در حرامش هم عقاب است. بنابراین کسی که حرص می‌ورزد، روز به روز آتش جهنم، عذاب، معطلی و افسردگی‌اش در دنیا و آخرت زیاد می شود. چون شما هرچه حریص می‌شوی و چیزی را به دست می‌آوری، دلت یک وابستگی به آن پیدا می‌کند. کسی که مثلاً ماشین دارد، ذهنش به یک ماشین متمرکز است تا کسی که مثلاً ۵ ماشین دارد، دلش ۵ تکه می‌شود. این شخصیت، شخصیت متمرکز و قوی نیست. او نمی‌تواند با تمرکز به سمت غیب و آسمان برود. بنابراین مسئله حرص از جایی شروع می‌شود که ما نمی‌توانیم بی‌نهایت طلبی نداشته باشیم. شما انسانی پیدا نمی‌کنید که بی‌نهایت طلبی نداشته باشد، و این حرص و زیاده‌خواهی در همه آدم‌ها به نحوی وجود دارد؛ اما این زیاده‌خواهی گاهی به سمت کمالات حقیقی انسانی است؛ لذا شما اگر دقت کرده باشید در مناجات شعبانیه یا دعای کمیل و سایر دعاهای دیگر همه‌اش زیاده‌خواهی است، اضافه‌شدن است، لحظه‌به‌لحظه رشد است؛ این زیاده‌خواهی و حرص انسانی است. چون شما را به سمت بی‌نهایت می‌برد. این بی‌نهایت، بی‌نهایت حقیقی است؛ بنابراین شما هر چقدر در آن حرص بزنید پروازتان بیشتر می‌شود و اوج می‌گیرید. خیلی هم خوب و ارزشمند است. @INTshojaee
سلسله جلسات سخنرانی استاد محمد شجاعی با موضوع انسان شناسی در آئینه صحیفه سجادیه پخش زنده تصویری از : montazer.tv/ @INTshojaee
انسان‌شناسی در آئینه صحیفه سجادیه؛ جلسه بیست و یکم؛ به تاریخ ۶ خردادماه ۱۴۰۳ ☘از آنجایی که انسان حریص مجبور است به دیگران امتیاز بدهد، شخصیت خوار و ذلیل دارد... ☘انسان با حرص و زیاده خواهی اش در بسیاری از عیب ها قرار می گیرد... ☘حرص مادر بیماری‌هاست. باب شر و جهنم به رویش باز می‌شود و شخص روزبه روز در جهنم پایین تر می‌رود.... ☘مادر حریص نه مادر خوبی می تواند برای فرزندش باشد و نه بنده خوبی برای خدا.... ☘خیلی بد است انسان وابسته به چیزی باشد که مجبور است خواری و ذلت را تحمل کند... ☘چقدر آدم در سفرهای خارج به انواع ذلت ها تن می دهند؛ چون شهوت خارج رفتن دارند و حریص به زندگی در خارج اند... ☘هر نوع وابستگی در بخش های چهارگانه آدم را خوار و ذلیل می کند... ☘حرص مرکب رنج است...وقتی سراغ دل آمد، انسان دچار آسیب می شود.... ☘عبودیت و بندگی خدا همین است که انسان بتواند به حرصش غلبه کند... ☘شخص حریص اسیر خواری ست که هیچ وقت آزاد نمی شود یعنی دوران اسارتش تمام نمی‌شود... @INTshojaee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰تقویم نجومی ♻️امروز دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ هجری شمس ۱۸ ذی القعده ۱۴۴۵ هجری 🍀 انسان به میزانی که در زندگی صبر دارد، از جهنم دور می‌شود و به بهشت نزدیک می‌شود. @INTshojaee
4_5983461103475107420.mp3
3.13M
تفسیر نور آیه بیست و یک  سوره : - وَكَيْفَ = وچگونه تَأْخُذُونَهُ = می گیرد آن را وَقَدْ = در حالی که  بتحقیق أَفْضَى = تماس گرفته اید ( رسیده اید ، آمیزش داشته اید ) بَعْضُكُمْ = بعضی از شما إِلَى بَعْضٍ = با بعضی دیگر وَأَخَذْنَ مِنْكُمْ = و گرفتند از شما مِيثَاقًا = پیمانی غَلِيظًا = محکم و استوار -حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌ : -محسن‌قرائتی @INTshojaee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جایگاه عمل در سلوک انسانی 93.mp3
6.74M
۹۳ 🎙 📌هر شخصی برای خود افضل اعمال مخصوص خودش را دارد... ⏰مدت زمان:۰۴:۳۹ @INTshojaee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا