eitaa logo
روحا .
269 دنبال‌کننده
864 عکس
473 ویدیو
17 فایل
بسم‌الله ؛ وَنَفَخَ فِيه مِن رُّوحِه >> * با [قرآن] آروم میشی ، امتحان کن '! - عاشقی عشق میخواهد و خلاصه عشق اباعبدالله . [ شرط کپی: ذکرصلواتی برای فرج و استغفاری برای ما ] https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ahb4rw&btn=روحا
مشاهده در ایتا
دانلود
ای جان ، کمی طاقت بیار ، سحر نزدیک است .
آخرین سحر رمضان ، تمام شد ، دو بار ما را یتیم کردی رمضان ، دوبار ما را بی علی کردی رمضان ، دوبار ما را شکستی رمضان .. کاش باز تو را ببینیم اما بار دیگر منادی ندا سر دهد ، پدرمان را برگردانی ..
دعایِ روز سی‌ام ماه مبارک 1447 _ اللّٰهُمَّ اجْعَلْ صِيامِى فِيهِ بِالشُّكْرِ وَالْقَبُولِ عَلَىٰ مَا تَرْضاهُ وَيَرْضاهُ الرَّسُولُ، مُحْكَمَةً فُرُوعُهُ بِالْأُصُولِ، بِحَقِّ سَيِّدِنا مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرِينَ، وَالْحَمْدُ لِلّٰهِ رَبِّ الْعالَمِينَ. خدایا، روزه‌ام را در این ماه، بر پایه آنچه تو و پیامبر آن را می‌پسندد مورد سپاس و پذیرش قرار ده، درحالی‌که فروعش بر اصولش استوار باشد، به‌حق سرورمان محمّد و اهل‌بیت پاکش و سپاس خدای را پروردگار جهانیان.
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حول حالنا ای احسن الحال ؛
این «من» انسانها را بیچاره می‌کند!
شکوفه ذوق ندارد ، بهار بی رنگ است حرم برای سخنرانی تو دلتنگ است ..
چگونه بغض گلو گیر را مهار کنم نماز عید بدون تو را چکار کنم ؟
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ریحانه‌ی دوماهه ، حالا فرزند شهیده :))
کار ما دادن جان مثل سلیمانی هاست ، این شهادت به خدا عادت ایرانی هاست
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرمانده هوافضا سپاه: به مردم عید را تبریک می‌گویم و اعلام می‌کنم کف میدان‌ها با شما مردم ، میدان نبرد و جان دادن و مفقودالاثر شدن با ما ..
«پهلوان»رسول خادم‌ کجاست؟«اسطوره» علی‌آقادایی چطور؟ نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی و کتایون ریاحی کجایند؟ آن‌ها که از کم‌آبی زاینده‌رود تا گرسنگی لک‌لک‌های مهاجر و گم‌شدن سپهربابا بیانیه‌های اعتراضی و دلنوشته‌های پرگداز منتشر می‌کردند. شهاب‌حسینی با سابقه شصت‌بار خداحافظی از دنیای سینما در اعتراض به کشته‌شدن ایرانیان کجاست؟ آن‌ها که دی‌ماه را با استوری‌های غمگین سیاه‌وسفید و موسیقی حماسی انتظامی سرکردند کجایند؟ می‌دانند که ۱۶٠ کودک دبستانی ایران با بمب‌های چند تنی آمریکا تکه‌تکه شده‌اند؟ می‌دانند که دیروز جمجمه دونیم شده نوزادی ایرانی را از کف آوار جمع کردیم؟ صدای انفجارها را می‌شنوند؟ می‌دانند که از جوانی صدونود سانتی فقط یک دست کوچک دفن می‌شود؟ چرا لال‌اند؟ چرا کورند؟ چرا فریادی برنمیکشند؟ بیانیه‌ای نمیدهند. تماس‌ها را قطع می‌کنند. مگر نه اینکه عمری با قراردادهای میلیاردی زیر پرچم جمهوری‌اسلامی ارتزاق کردند. مگر نه اینکه از نگاه‌ها و تشویق این مردمی که امروز زیر بمباران‌اند به نان‌ونوایی رسیدند؟ مگر تا یک‌ماه پیش خونخواه جوان‌های ایرانی نبودند؟ حالا در کدام پستو زبان‌به‌کام گرفته‌اند؟ بگویید بچه‌گربه‌ای تب‌کرده. بگویید سگ‌های ولگرد حوالی تهران ترسیده‌اند. بگویید ما را جمهوری‌اسلامی می‌کشد. بلکه به رگ غیرتشان برخورد و چیزکی گفتند. اف بر شما و حساب‌های بانکی‌ و گرین‌کارت‌های کثیف‌تان! «مهدی مولایی» @m_molaie110