هِزارویكشَب*
بچهها جدا خستمه، خیلی زیاد.
کاش فردا جمعه بود.
کاش فردا جمعه بود.
کاش فردا جمعه بود.
۷۲۹۲۷۲۹۷۱۹۲۷۱۹۲۸ تا عکس گرفتم فقط واسه اینکه تو آیینه خودمو نگاه کردم و فکرکردم خوشگلم.
در نهایت همهٔ عکسا رو پاک کردم چون فهمیدم زشتم.
هدایت شده از هِزارویكشَب*
بینِ عاشق شدن و مرگ، مگر فرقی است؟
وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه ..