هِزارویكشَب*
دوقدم مانده که پاییز به یغما برود.
یك قدم مانده که پاییز به یغما برود.
نویدِ رویِ تو را میدهد به من حافِظ؛
بیا که فال گرفتم، تو بوده ای فالم.
__
نیت کنید، بعد هم این پیامو فور کنید توی چنلتون و لینک چنلتون و یك عدد رو برام [ @Rosaalin ] بفرستید.
*ممبرا هم میتونن شرکت کنن : )
امشب، یك دقیقه بیشتر برایِ ظهورِ "مهدیِ موعود" دعا کنید.
*سه تا صلوات به نیتِ سلامتی و ظهور میفرستین؟:»