هِزارویكشَب*
جوریکه مغازه بوجیموجی و خوشگلهه༎ຶ‿༎ຶ.
انقد شهرمون کوچیکه که بعد امتحان با بچهها خداحافظی کردم، رفتم تو مغازه دیدم اونم اونجاست و دوساعت داشتیم میخندیدیم:))).
میشه متن کامل بالای اون نقاشی گوگولی رو بزاری دوست دارم ببینم:¿
_
اینو واسه تو گرفتم! هروقت من نبودم ببینش.
گروه سرود نجم الثاقبزندگیم مادر تک دختر جمع دختر.mp3
زمان:
حجم:
12M
1:23
عالیجنابِ علی :))