خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
ظرافت کار>>>> وای خدایا چقدر قشنگهه.(((((:
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
بخونیم.
من میگم اینجا چند روزه یه حس خوبی نمیده، دعای فرجو یادم میرفت بفرستم. گریه-