خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
بخونیم.
من میگم اینجا چند روزه یه حس خوبی نمیده، دعای فرجو یادم میرفت بفرستم. گریه-
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
وای این پک خیلی نازهبهبهیفطحجک.:))))))))
ببینیدش آخهه وای.