https://eitaa.com/momenat313/2876
این ایده یکی از قشنگتریناست،
بیاین باهم انجامش بدیم و درنهایت اگه نوشتین واسم بفرستین. @Rosaalin
*جدی بگیرینش بنظرم:))
هِزارویكشَب*
وَكَفَىٰ بِرَبِّكَ هَادِيًا وَنَصِيرًا.!
برای هدایت و یاری تو پروردگارت کافی است( ꈍᴗꈍ).
بی قرار تو ام و در دل تنگم گِله هاست
آه! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست
آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد؟
«بال» وقتی قفس پَر زدن چلچله هاست
بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست
باز می پرسمت از مسئله ی دوری و عشق
و سکوت تو جواب همه ی مسئله هاست