eitaa logo
هِزارویك‌شَب*
2هزار دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
565 ویدیو
16 فایل
غصه‌ات پایان ندارد، در هزارویك‌شب ِمن. - شیفته‌ی شعر و ادبیات، فلسفه، گیاه. خسته، تهی، ملول، ولی همچنان صورتی. "دلداده‌ی حضرتِ عباس:)" https://abzarek.ir/service-p/msg/4056365 برایِ حرف‌های «تو». - سنجاق‌شده‌ها رو بخون.
مشاهده در ایتا
دانلود
لبخنددددد*/
قفلی؟ اجرایِ سیناساعی:)))))
رفته رفته خسته میشود آدمیزاد، نه از تو، تصدقت از تو که هیچ‌وقت و هیچگاه خسته نمیشوم؛ بلکه از انتظارت خسته میشوم. از این چشم به راهی. از این نوای غمگین. از این زندگی بی تو. آدمی‌زاد ظرفیتی دارد، میبُرد از همه چیز، مخصوصا اگر انتظار باشد.
نی‌نی.🍼🎀
چقدر احساس ناکافی بودن دارم.
خسته‌ام… آن‌قدر که انگار شانه‌هایم زیر وزن روزها ترک برداشته‌اند. گاهی حس می‌کنم جهان، هرچه بی‌رحمی دارد روی من امتحان می‌کند. و من، در میان این همه آشوب، مقصرترین آدمِ زندگیِ خودم می‌شوم. آن‌قدر خودم را سرزنش می‌کنم که گاهی یادم می‌رود من نیز آدمی هستم با قلبی که می‌تپد، با احساسی که زخم برمی‌دارد، و با جانی که خسته می‌شود. گاهی یادم می‌رود که من هم حق دارم از پا بیفتم، حق دارم بلرزم، حق دارم درد داشته باشم. و در سکوتِ آخرِ شب، وقتی همه‌ی بارهای دنیا از شانه‌ام می‌گذرد، آرام زیر لب می‌گویم: «من هم انسانم… و چه خسته‌ام.» .
هدایت شده از پیرِشعر .
بوسه هم دیگر نمی‌بخشد به دل آرامشی دست بگشا و مرا در کنج آغوشت نشان . | شاهدسنقری
امروز فیلمِ مجنون و دیدم و واقعا>>>>💘💘.