هِزارویكشَب*
³⁰⁰ تایی شدیم ؟ جدیاید با من ؟ اشک چیه ؟ ذوق چیه ؟ بغض ؟ نه😭😭😭😭
منتظر تبریکاتونم 💅 .
هِزارویكشَب*
³⁰⁰ تایی شدیم ؟ جدیاید با من ؟ اشک چیه ؟ ذوق چیه ؟ بغض ؟ نه😭😭😭😭
دختر جای تعجب نداره کهه
تو لایق بیشتر از ایناشی،مبارکهه)) به قشنگای جدید هم خوشآمد میگم
هِزارویكشَب*
دختر جای تعجب نداره کهه تو لایق بیشتر از ایناشی،مبارکهه)) به قشنگای جدید هم خوشآمد میگم
ضایع شدم ؟ اشکالی نداره 😞.
صحنه را ترک کردن *
هِزارویكشَب*
ضایع شدم ؟ اشکالی نداره 😞. صحنه را ترک کردن *
منم همینطور..
صحنه را ترک کردن ²
هدایت شده از آنانساف 🎒.!
رزالین جان اصلا تبریک نمیگم سیصد تایی شدی و امیدوار نیستم چهارصدتایی بشی.3>
هِزارویكشَب*
رزالین جان اصلا تبریک نمیگم سیصد تایی شدی و امیدوار نیستم چهارصدتایی بشی.3>
منم ازت خیلیییی تشکر نمیکنم ارغوانِ عزیزمم 😭