هِزارویكشَب*
دختر جای تعجب نداره کهه تو لایق بیشتر از ایناشی،مبارکهه)) به قشنگای جدید هم خوشآمد میگم
ضایع شدم ؟ اشکالی نداره 😞.
صحنه را ترک کردن *
هِزارویكشَب*
ضایع شدم ؟ اشکالی نداره 😞. صحنه را ترک کردن *
منم همینطور..
صحنه را ترک کردن ²
هدایت شده از آنانساف 🎒.!
رزالین جان اصلا تبریک نمیگم سیصد تایی شدی و امیدوار نیستم چهارصدتایی بشی.3>
هِزارویكشَب*
رزالین جان اصلا تبریک نمیگم سیصد تایی شدی و امیدوار نیستم چهارصدتایی بشی.3>
منم ازت خیلیییی تشکر نمیکنم ارغوانِ عزیزمم 😭
هِزارویكشَب*
دختر جای تعجب نداره کهه تو لایق بیشتر از ایناشی،مبارکهه)) به قشنگای جدید هم خوشآمد میگم
ممنونتممم فرشتهکوچولویمهربونم😭✨
هدایت شده از خانهانتهایِخیابانِ۲۴۵؛
ننه پیرزن ! خیلی ناراحتم که انقدر زود پیشرفت کردی ایش، شانس حتی اینجا هم باهات یار بوده :(
خوشحالم سیصد نفر شنونده حرفات هستند رز ِ صورتی 🤍
برای : ❲ @kim_rosalin ❳