شب ز غم چون گذرانم منِ تنها مانده؟
ای خوش آنکس که شبش تکیه به پهلوی کسیست!
-امیرخسرودهلوی
هِزارویكشَب*
هی میگم همه ی نقاشیارو تو یه روز نذارم کانال😂 ولی دلم نمیاد پس اینم ببینید:)🌷
میبینید؟زیباییُ میبینید😭؟
منظورتون چیه که شما با خودتون صحبت نمیکنید؟ من طوری با خودم صحبت میکنم که انگار همزمان دارم با پنج آدم زنده حرف میزنم. خودم رو مسخره میکنم، به چالش میکشونم و از خودم سوال میپرسم.
چقدر سالم هستید.
هر چند که کتاب خوندن از روی پی دی اف مثل خوردن جوجه کباب با قاشق چنگال یکبار مصرفه ، اما این حتی ذره ای از عشق من به کتاب رو کم نمیکنه.
هِزارویكشَب*
سینماییِ "هنـاس" خیلی ، قشنگه.
- هناسـم میدونی داری پاي چی وایمیسی ؟
+ تا آخـرش باهاتم !
هدایت شده از ذوالجــــناح
بامزهتر از "حسنین"ای که در #محفل با لهجه عراقی، فارسی صحبت میکنه هم داریم؟🥲
هِزارویكشَب*
درحالیکه بطور جدییی پدرم درومده ، تقریبااااا آمادست ، مونده هنوز😭😂🤏🏻.