eitaa logo
- Innate Domain🇱🇧🇮🇷.
173 دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
480 ویدیو
2 فایل
من؟طومارِ طولانیِ‌ انتظار! و اینجا؟مجموعه‌ ناممکناتِ خفته در گلو. . . ⁹⁹`‌⁹`²⁴ •| https://daigo.ir/secret/61047177 https://harfeto.timefriend.net/17323912106447|•
مشاهده در ایتا
دانلود
عصبیم🙏
چی بگم والا، فردا پس فردا باز بهمون نگن مسئولین بهتر میفهمن.
هدایت شده از •آیه•
بله عزیزم "همه‌چیز با رهبر هماهنگ استِ" امروز همان "علی خودش پذیرفته‌ استِ" صفین است.
هدایت شده از •آیه•
بگو افراطی، بگو تندرو، بگو ضد وفاق و وحدت، حرف همان است، مذاکره با آمریکا غیر شرافتمندانه و غیر هوشمندانه است.
هدایت شده از •آیه•
ده شرط شد پنج شرط، پنج شرط را کردند سه شرط و باز هم فرداروزی میگویند همه‌چیز با رهبر هماهنگ است. *لبخند تلخ
- Innate Domain🇱🇧🇮🇷.
ده شرط شد پنج شرط، پنج شرط را کردند سه شرط و باز هم فرداروزی میگویند همه‌چیز با رهبر هماهنگ است. *لب
حالا ما کم عقلِ رعیت زاده‌ی هیچ‌چیز ندون ولی خدایی این دیگه واضحه واضح نیست؟ آقاسید مجتبی چندبار در نامه‌هاشون گفتن ما از دشمن غرامت میگیریم؟ چندبار گفتن هسته‌ای غیر قابلِ صحبته؟ دیگه چطوری بگن تنگه هرمز رو به هیچوجه از دست نمیدیم؟ مگه اولی که آتش‌بس شد خود دولت و صداسیما نگفتن ترامپ شروط اولیه‌ی ایران و پذیرفته؟ الان تو بندهای جدیدی که اومده بیرون نه صحبت غرامتی هست نه تنگه‌ی هرمز، هرکس هم یه حرفی میزنه، هسته‌ای رو هم که هی میگن بعدا صحبت میکنیم:))) صحِ چه بتی آقا؟ حرف واضح، هدف واضح اما امان از غرب‌طلبی و آمریکا پرستی. حالا ما که مردم عادی‌‌ایم و ان‌شاالله که هیچی نمیفهمیم و همه‌چی با آقا هماهنگ شده=)))
مثل همون قضیه‌ی بنزین سال ۹۸عه یا همون برجام، آقا تو سخنرانیشون عملا میگفتن برجام هیچ ثمره‌ای نداره، روحانی راست راست راه میرفت میگفت با آقا هماهنگ شده‌س، اگر اون با آقا هماهنگ شده بود پس اینم هست=)))
مسئله اینجاست که ما فک میکنیم نهههه هیچ چیز به معصوم و کسانی که نائب اون افرادن نمیتونه تحمیل بشه، عزیزم؟ سقیفه تحمیل نشد؟ اصلا برفرض که اون خب مردم نمیخواستن امام علی‌رو، صفین چی؟ اونم تحمیل نشد؟=) اصلا صفین هم یه عده خوارج بودن امام حسن چی؟ اونم نه؟ زمان امام رضا مردم عاشقِ سینه چاکِ امام رضا بودن ولی امام رضا مجبور شدن ولایتعهدی مامون و قبول کنن، نه آقا اینا که تحمیل نشده همش هماهنگ بوده.
حالا این مذاکره که بی‌نتیجس ولی مسئله اینجاست که بازم مسئولین مردم و پشیزی حساب نمیکنن تا مردم به گلوشون برسه دقیقا مثل اتفاقات قبل از ۱۸ دی.
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
و باز هم طبق معمول ما مردم ایران باید از دهان دشمن زودتر خبرها را بشنویم! @farsitweets
ان‌شاالله که ما نمیفیهمیم.
وا آجیا کجا؟ نت وصل شده بی معرفت شدین؟