eitaa logo
« جهاد تبیین » شیخ قمی | درسنامه تخصصی مبلغین | محسن مجتهدزاده
25هزار دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
4.3هزار ویدیو
363 فایل
اسرائیل☠️ شیطان666👹 است= israel666@ 📨ارسال پیام به شیخ قمی: @SheijQomi_tablighgharb 09383676609 فقط پیامک 🚫تماس= بلاک🚫 🟢 تلگرام: https://t.me/SheikhQomi 🔴کانال آپارات www.aparat.com/sheijqomi 💠حمایت مالی 💳↙️ @SheijQomi2
مشاهده در ایتا
دانلود
👌 پیروزی های پی در پی دیپلماسی سیاسی و اقتصادی نوید بخش آینده ای روشن است . @TablighGharb
Agenda2030FARSI-1.pdf
1.21M
⭕️ ترجمه سند 2030 به فارسی 👈 در این سند، ۱۷ هدف اصلی و ۱۶۹ هدف ثانویه برای تحقق «نظم نوین جهانی» مد نظر صهیونیسم جهانی پیش‌بینی شده است . 💢 اهداف اقتصادی، مالی، بهداشتی، فرهنگی، شهرسازی، زیست محیطی، آموزشی و ... 🔹 اینگونه نیست که دشمنِ یهودی، مثلا فقط در بحث فرهنگی دشمن ما باشد و در دیگر اهداف مانند اقتصادی، بهداشتی و ...، دلسوز ما باشد. تاکید می گردد که «تمام این اهداف» شرارت‌بار هستند، حتی آنجایی که علی‌الظاهر منافاتی با شرع و قانون ندارد. 🔸 علت مخالفت مقام معظم رهبری با کلیت اجرای این سند در کشور ما، دقیقاً همین موارد می باشد. 🆔 @IsrAel666
11.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چند سوال جنجالی از یک آخوند! ⁉️ فرق عمامه با تاج چیه؟! ⁉️ تفاوت حضرت والا و حضرت آقا چیه؟! ⁉️ دو کلمه بیت و کاخ چه تفاوت‌هایی دارند؟! ⁉️ «بندرشاه» با «بندر امام» چه تفاوت‌هایی دارند؟! ____________________ 🔰 برشی از سخنرانی به بهانه ایام ارتحال 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥امام خمینی : میزان اکثریت است مگر در قوانین اسلامی، اگه اکثریت هم علیه قوانین اسلام باشن باید تو سرشون زد ☑️به کانال انقلابی بپیوندید👇 https://eitaa.com/Israel666
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️گستاخی و لگدپرانی یک استاد دانشگاه ✍من اگر جای دانشجویان باغیرت آن دانشگاه بودم حتما از فردای سخنرانی این استاد، سیگار بدست وارد اتاق و کلاس‌هایش می‌شدم و در صورت اعتراض به او می‌گفتم "آقای دکتر این خودم هستم و باید راحت باشم تا به نفع سلامت روان اجتماع باشد!" ✍بله آقای دکتر، من هم با شما موافقم؛ جمهوری اسلامی تا زمانی که در حلقوم امثال شما حقوق‌های چندده‌میلیونی می‌ریزد تا قوت لگدپرانی داشته باشید، هیچگاه نخواهد توانست از پس جنبش جعلی برآید! ✍اگرچه قاطبه‌ی جامعه‌ی اساتید و معلمان کشور وفادار به آرمان‌ها و در جبهه‌ی انقلاب هستند اما انکارناپذیر است که اقلیتی مانند میوه‌ی خراب، جعبه‌ی میوه‌ها را خراب می‌کنند؛ این افراد باید هرچه سریعتر از کارخانه حساس انسان‌سازی دانشگاه و مدرسه تصفیه شوند و پُست‌های خطیر مربی‌گری از اِشغال حرام‌خواران آزاد گردد! ✍رهبر معظم انقلاب فرمودند: "اگر کسی در نظام جمهوری اسلامی در مسئولیتی مشغول کار است، ولی آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را آن‌گونه که امام بزرگوار ترسیم کرده است و در قانون اساسی تجسّم پیدا کرده، در دلش قبول ندارد، اشغال آن پست برای او است... آنجایی که اصول قانون اساسی مورد نظر است، آنجایی که الزام به تبعیّت از دین و شریعت مطرح است، اگر یک مسئول عقیده‌ای غیر از این دارد، می‌تواند شهروند جمهوری اسلامی باشد -مانعی ندارد- اما نمی‌تواند مسئول باشد"۱۳۸۰/۸/۸ لذا بنابر فتوای قاطع رهبری، این استاد دانشگاه یا باید محترمانه خودش استعفا دهد یا اخراج شود! 🖋محمد جوانی 🧠⚔علوم و جنگ شناختی|جوانی @Cwarfare
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬حجاب اصیل ایرانی 🖊بعضیا از ایرانی بودن فقط شعار و ژستش رو بلدن... چرا الان یادشون می‌ره آریایی باشن؟! @IsrAel666
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
محمد علی آهنگران در کلابهوس اینها معتقدند می‌توانند جریان انقلابی را از داخل نظام حذف کنند و اسم آن را بلوغ رسیدن جمهوری اسلامی میدانند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راه کار اصلاح طلبان حذف نظارت استصوابی شورای نگهبان تضعیف انتخابات از همین الان آغاز شده مومنین بهوش‌باشید دشمن داره خیلی کار میکنه: استحاله نظام از درون با حذف نهادهای انقلابی و‌ما معتقدیم جریان افسادطلب داخلی ادامه جریان برانداز خارجی است...
🔰 تحلیل طرح حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب بخش اول ✅ تحلیل لایحه « حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» که به پیشنهاد شماره ۱۰۰/۶۷۹۷/۹۰۰۰ مورخ ۷/۲/۱۴۰۲ قوه قضائیه در جلسه ۲۷/۲/ ۱۴۰۲ هیئت وزیران با قید فوریت با پانزده ماده و ده تبصره به تصویب رسیده وطی نامه شماره ۳۴۴۳۱/۶۱۲۳۶- ۳۱/۲/۱۴۰۲ / برای انجام تشریفات قانونی به ریاست مجلس شورای اسلامی ارسال شده است به شرح ذیل مورد بررسی قرار می گیرد؛ ⚪️ مقدمه امروز وضع قانون به عنوان یک فن و هنر شناخته می شود و ماحصل تقنین به مانند یک اثر هنری ارزشمند و دقیق است یکی از اصولی که ضامن فهم صحیح قانون و اجرای حداکثری ان می باشد اصل شفافیت و صراحت قانون است هرچه قانون شفاف تر و صریح تر و گویا تر باشد عمر بیشتری نموده و از تغییر و تفسیر در امان خواهد بود. بر این اساس بند ۹ سیاست های کلی نظام قانون گذاری مصوب ۲/۷ /۱۳۹۸ بر رعایت اصول قانون گذاری و قانون نویسی و تعیین سازوکار برای انطباق وقایع و طرح های قانونی با تاکید برشفافیت و عدم ابهام قانون اشاره دارد. در واقع جهت تضمین توجه و احترام به قانون و اجرای عملی آن بایستی عموم مردم آن را درک کنند و عذری بر عدم اجرای آن باقی نگذارند. عدم اجرای احکام واجب الهی یا مسامحه در اجرای آن گناهی است فردی و اجتماعی. زمانی که فرد مرتکب ترک واجب یا انجام حرامی در حریم خصوصی خود می شود٬ مرتکب گناه فردی شده و فقط از سوی خداوند متعال بازخواست و اگر توبه نکند مجازات اخروی خواهد داشت. ولی اگر همان گناه را در بین مسلمین و علنی انجام دهد به لحاظ قبح شکنی٬ ترویج و اشاعه معصیت، مجازات خواهد داشت. به عنوان نمونه ٬ اگر کسی در منزل خود روزه خواری کند مرتکب معصیت شده و باید کفاره بپردازد مگر ان که عذر موجه داشته باشد اگر همان فرد در بین مردم ( ملأ عام) مرتکب روزه خواری شود و عذر شرعی نداشته باشد برای ارتکاب روزه خواری یک تعزیر و برای قداست شکنی در جامعه تعزیر دیگری خواهد داشت. در مورد حجاب و عفاف نیز همین قاعده جاری است. بنابراین کسی حق ندارد در جامعه واجبات دینی یا هنجارهای قانونی را به لحاظ اغراض شخصی یا سیاسی نقض نماید. بدیهی است در جرائم مصرح در شرع مقدس اسلام٬ آموزش های لازم و زیرساخت‌های ارتقای فکری و معرفتی همراه با جرم انگاری ضروری است. ✳️ بررسی لایحه عفاف و حجاب با گذشت ۴۴ سال از انقلاب پرشکوه اسلامی با وجود محیط های مساعد برای رشد فضائل اخلاقی لیکن زیرساخت های فرهنگی متناسب با زمان، ارتقای لازم نداشته است. انتظار می رفت رسانه ملی - آموزش و پرورش- دانشگاه ها- سازمان های فرهنگی و تبلیغی مطابق ظرفیت و امکانات خود برنامه ریزی کامل و جامعی برای رشد فضائل اخلاقی در جامعه تدوین نمایند لکن چنین امری ملاحظه نمی شود و عقب ماندگی آن به دلائل مختلف مبرهن می باشد. در موضوع حجاب و عفاف نیز که کاملا با معارف دینی و تقوای شخصی و اجتماعی مرتبط است دستگاه های ذیربط و خانواده ها کوتاهی هایی داشته اند و علی رغم شتاب پرتاب شبهات در افکار نسل های جدید از سوی فضای مجازی که به مثابه قتلگاهی عمل کرده است موضوع حجاب و عفاف به شکل تقلیدی و سنتی می باشد که لازم است همه مرتبطین تربیتی اعم از خانواده ها و دستگاه های ذیربط به نحو شبانه روزی کاستی ها را جبران نموده و با ارتقای فضای اخلاقی موضوع تعیین مجازات برای چنین اموری منتفی گردد. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 📱کانال مرکز بسیج اساتید @bahqom 🖥 سایت مرکز بسیج اساتید 🌐 http://asatideqom.ir
هدایت شده از ابوذر
🔰تحلیل طرح حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب بخش دوم ✳️ بررسی مواد این لایحه: در این لایحه به "هنجار اجتماعی از جمله حجاب" اشاره دارد. در ماده یک آمده است: ماده ۱.«...... اشخاصی که در ملأ عام یا اماکن عمومی یا فضای مجازی اقدام به نقض هنجارهای اجتماعی از جمله کشف حجاب می نمایند.....» در این ماده به جای تعریف جرم به نقض هنجارهای اجتماعی اشاره شده که بسیار کلی است و شامل موارد زیادی است که در این ماده علی رغم اختصاص مواد آن به حجاب و عفاف٬ حجاب را به عنوان نمونه و یکی از مصادیق نقض هنجار ذکر کرده است. ❓تعریف جرم اولا در میان حقوق دانان کیفری معاصر کمتر کسی تردیدی در ضرورت ارائه تعریف رسمی و قانونی برای جرم در نظم حقوقیِ نوشته، ابراز می دارد. این موضوع در شرع مقدس اسلام به عنوان ضرورت بیان قُبح و زشتی اعمال ذکر گردیده که تا قُبح عمل ذکر نگردد مجازاتی برای آن تعیین نخواهد شد. اصل قانونی بودن جرم و مجازات به عنوان یکی از حقوق بنیادین بشری در کشورها شناخته شده که قاعده قبح عقاب بلابیان٬ قاعده ای منطقی و عقلایی است و بر این اساس در ابتدای هر لایحه یا طرحی برای جرم انگاری حدود و ثغور و مصادیق و مفاهیمِ آن جرم، کاملا واضح و روشن به نحوی که برای عموم٬ قابل فهم باشد باید تبیین گردد. در واقع در لایحه کشف حجاب باید تعریفی جامع از همه انواع مصادیق آن آورده شود که مانع ورود مصادیقی غیر مرتبط در دامنه و قلمرو آن گردد همچنین استثنائاتی که در شرع مقدس برای کودکان، مجانین٬ پیرزن ها و روستاییان در نظر گرفته شده است، آورده شود. تعریف دقیق جرم "نقض حجاب و عفاف" می تواند دامنه آزادی عمل شهروندان را مشخص نموده و نظم و انتظام اجتماعی را تضمین نماید. ثانیا ذکر عنوان "کشف حجاب" یا "برهنگی بخشی از بدن" جامع و مانع نیست و تمامی عناصر سه گانه جرم در این عناوین به عنوان تعریف نمی گنجد. بدین صورت که صرفا به عنصر مادی اشاره دارد و عنصر معنوی در آن دیده نشده است و بحث مسئولیت کیفری و شرایط آن ذکر نشده به طوری که عامدانه یا غیر عامدانه بودن جرم از دل عنوان یا تعریف مذکور، بر نمی آید. البته مسأله ای که در جای خود باید به آن پرداخت این است که دادن عنوان جرم به برخی فعل ها یا ترک فعل ها در این موضوع که مستلزم اقدامات تأمینی و تربیتی ٌ اصلاحی ٬ درمانی باشد؛ محل تأمل است. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 📱کانال مرکز بسیج اساتید @bahqom 🖥 سایت مرکز بسیج اساتید 🌐 http://asatideqom.ir