eitaa logo
« جهاد تبیین » شیخ قمی | درسنامه تخصصی مبلغین | محسن مجتهدزاده
24.7هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
3.7هزار ویدیو
313 فایل
ارسال پیام به شیخ قمی جهت دعوت برای سخنرانی: @SheijQomi_tablighgharb 09383676609 فقط پیامک 🚫تماس= بلاک🚫 🟢 کانال «جهادتبیین» در تلگرام: https://t.me/SheikhQomi 🔴کانال آپارات www.aparat.com/sheijqomi 💠حمایت مالی 💳↙️ @SheijQomi2
مشاهده در ایتا
دانلود
🔔 دخترا، پسرا، دانش آموزا، دانشجوها، کارمندا، کارشناسای علوم سیاسی و روابط بین الملل و... 📢 اخبار تولیدی دست اول و ناب از آمریکا و جهان که واقعاً تو کانالهای دیگه نیست... 📢 به جز آگاه شدن، دیدن کلیپ‌هامون که همه‌اش اختصاصیه حتی برای تقویت زبان هم خوبه...💯 و 👇🏻👇👇🏽 https://eitaa.com/USNews https://eitaa.com/USNews https://eitaa.com/USNews ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
AudioMix_آموزش_سواد_رسانه_ای_به_کودکان_بخش_سوم.mp3
3.54M
تربیت رسانه ای کودکان🤓💡 قسمت سوم👀☝🏻 🔺اصل اول: آموزش سوادرسانه‌ای به کودکان رو از زمان خردسالی شروع کنیم.. 🔺اصل دوم: آموزش رو با اصول تربیتی شروع کنیم.. 🔺اصل سوم: آموزش موثر داشته باشیم، به این صورت که.... 💭 صوت رو گوش کن تا ادامش رو یاد بگیری😎✌🏻 ✅@shebrahimiii I رِسانو ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
هدفش کاتالیزوریِ کشف حجاب و بی حیایی بود، نه براندازی. اگر بدحجابی و کشف حجاب با روال ضدفرهنگی ای که تا قبلش پیش رفته بود میخواست پیش بره اینقدر سریع به وضعیت کمی و "کیفی" فعلی نمی‌رسید. اون کسی هم که این دوتا عکس رو کنار هم گذاشته قطعا غرض خاصی داشته... ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
توئیت گیلدا مورکرت،فعال ضد جنگ آمریکایی در وصف رهبر انقلاب پرهیزگار، فروتن، مهربان، خردمند، باهوش، قوی ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
خبر مرگ با این دیشهای ماهواره تبدیل به فتنه شهریور و مرگ صدهانفر و صدها میلیارد تومان خسارت به اموال عمومی و شخصی مردم شد سواد رسانه ام آرزوست.... 📍تهران خیابان استاد معین ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
کتابهای سمی در باغ کتاب اینها قراره نسل آینده مارا با الهام از این الگوها بگیره ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
این دوتا هم از مشاهیر هستند بدون حجاب برای الگوی نسل جوان با ادبیات جذاب به خورد بچه هامون میدهند ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
اینهم ادبیات داستانی انیمه Anime ادبیات چاپ شده با ژانرهای بعضا اروتیک ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
♨️حقیقتا ۱۴۰۱ سال بسیار تلخی بود برای کشورمان که با دروغ بزرگ و رمز مهسا امینی به فتنه و آشوب سنگینی مبتلا شد! 📍شاید هنوز قضاوت درمورد ابعاد شخصیتی مبهم صرفا باتوجه به انتشار چند قطعه تصویر و فیلم رقاصی، زود باشد و در آینده‌ای نزدیک اسناد بیشتری از زندگی شخصی او افشا و منتشر شود؛ اما هرچه هست نمی‌توان باور کرد که یک فرد با ابعاد روحی معمولی، دستمایه‌ای شده باشد برای آزاد کردن این حجم از ضلالت و انرژی شیطانی! 📍همانطور که پراکنده شدن نورانیت و عطر الهی پس از شهادت محسن حججی، صرفا بخاطر انتشار چند تصویر و فیلم نبود و بعدها بررسی بیشتر ابعاد شخصیتی و روحی این شهید والامقام، حاکی شد از این که چرا "چنین درخشید و خداوند او را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد"(رهبر انقلاب ۹۶/۵/۳۰) پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی‌سر! چون شیشه‌ عطری که درش گم شده باشد 📍البته نمی‌دانم قراردادن این دو تصویر در کنارهم و یا قیاس با کار درستی است یا نه؛ اما هرچه هست می‌توان تفاوت را احساس کرد که مرگ یکی چگونه توانست موجب ناامنی و گسیختگی اجتماعی شود، شهادت دیگری موجب امنیت و اتحاد اجتماعی! 🧠⚔️علوم و جنگ شناختی|جوانی @Cwarfare ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
گوانتانامو در آمریکا برای افغانستان کارکرد گلاسکو در انگلیس برای ایران را داشته مرکز تخصصی تربیت رهبران نوکر غرب ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
نقد علمی حقوقی «لایحه حجاب و‌عفاف» توسط حجه الاسلام مجتهدزاده حقوقدان ➖دادستان سابق دادگاه ویژه قم و ➖قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور این نقد تخصصی عالمانه را از دست ندهید 👇👇👇 بخش اول https://eitaa.com/Israel666/1379 بخش دوم https://eitaa.com/Israel666/1380 ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
تحلیل لایحه « حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» که به پیشنهاد شماره ۱۰۰/۶۷۹۷/۹۰۰۰ مورخ ۷/۲/۱۴۰۲ قوه قضائیه در جلسه ۲۷/۲/ ۱۴۰۲ هیئت وزیران با قید فوریت با پانزده ماده و ده تبصره به تصویب رسیده وطی نامه شماره ۳۴۴۳۱/۶۱۲۳۶- ۳۱/۲/۱۴۰۲ / برای انجام تشریفات قانونی به ریاست مجلس شورای اسلامی ارسال شده است به شرح ذیل مورد بررسی قرار می گیرد؛ مقدمه امروز وضع قانون به عنوان یک فن و هنر شناخته می شود و ماحصل تقنین به مانند یک اثر هنری ارزشمند و دقیق است یکی از اصولی که ضامن فهم صحیح قانون و اجرای حداکثری ان می باشد اصل شفافیت و صراحت قانون است هرچه قانون شفاف تر و صریح تر و گویا تر باشد عمر بیشتری نموده و از تغییر و تفسیر در امان خواهد بود. بر این اساس بند ۹ سیاست های کلی نظام قانون گذاری مصوب ۲/۷ /۱۳۹۸ بر رعایت اصول قانون گذاری و قانون نویسی و تعیین سازوکار برای انطباق وقایع  و طرح های قانونی با تاکید برشفافیت و عدم ابهام قانون اشاره دارد. در واقع جهت تضمین توجه و احترام به قانون و اجرای عملی آن بایستی عموم مردم آن را درک کنند و عذری بر عدم اجرای آن باقی نگذارند. عدم اجرای احکام واجب الهی یا مسامحه در اجرای آن گناهی است فردی و اجتماعی. زمانی که فرد مرتکب ترک واجب یا انجام حرامی در حریم خصوصی خود می شود٬ مرتکب گناه فردی شده و فقط از سوی خداوند متعال بازخواست و اگر توبه نکند مجازات اخروی خواهد داشت. ولی اگر همان گناه را در بین مسلمین و علنی انجام دهد به لحاظ قبح شکنی٬ ترویج و اشاعه معصیت، مجازات خواهد داشت. به عنوان نمونه ٬ اگر کسی در منزل خود روزه خواری کند مرتکب معصیت شده و باید کفاره بپردازد مگر ان که عذر موجه داشته باشد اگر همان فرد در بین مردم ( ملأ عام) مرتکب روزه خواری شود و عذر شرعی نداشته باشد برای ارتکاب روزه خواری یک تعزیر و برای قداست شکنی در جامعه تعزیر دیگری خواهد داشت. در مورد حجاب و عفاف نیز همین قاعده جاری است. بنابراین کسی حق ندارد در جامعه واجبات دینی یا هنجارهای قانونی را به لحاظ اغراض شخصی یا سیاسی  نقض نماید. بدیهی است در جرائم مصرح در شرع مقدس اسلام٬ آموزش های لازم و زیرساخت‌های ارتقای فکری و معرفتی همراه با جرم انگاری ضروری است. بررسی لایحه عفاف و حجاب با گذشت ۴۴ سال از انقلاب پرشکوه اسلامی با وجود محیط های مساعد برای رشد فضائل اخلاقی لیکن زیرساخت های فرهنگی متناسب با زمان، ارتقای لازم نداشته است. انتظار می رفت رسانه ملی - آموزش و پرورش- دانشگاه ها- سازمان های فرهنگی و تبلیغی مطابق ظرفیت و امکانات خود برنامه ریزی کامل و جامعی برای رشد فضائل اخلاقی در جامعه تدوین نمایند لکن چنین امری ملاحظه نمی شود و عقب ماندگی آن به دلائل مختلف مبرهن می باشد. در موضوع حجاب و عفاف نیز که کاملا با معارف دینی و تقوای شخصی و اجتماعی مرتبط است دستگاه های ذیربط و خانواده ها کوتاهی هایی داشته اند و علی رغم شتاب پرتاب شبهات در افکار نسل های جدید از سوی فضای مجازی که  به مثابه قتلگاهی عمل کرده است موضوع حجاب و عفاف به شکل تقلیدی و سنتی می باشد که لازم است همه مرتبطین تربیتی اعم از خانواده ها و دستگاه های ذیربط به نحو شبانه روزی کاستی ها را جبران نموده و با ارتقای فضائ اخلاقی موضوع تعیین مجازات برای چنین اموری منتفی گردد. بررسی مواد این لایحه: در این لایحه به "هنجار اجتماعی از جمله حجاب" اشاره دارد. در ماده یک آمده است: ماده ۱.«...... اشخاصی که در ملأ عام یا اماکن عمومی یا فضای مجازی اقدام به نقض هنجارهای اجتماعی از جمله کشف حجاب می نمایند.....» در این ماده به جای تعریف جرم به نقض هنجارهای اجتماعی اشاره شده که بسیار کلی است و شامل موارد زیادی است که در این ماده علی رغم اختصاص مواد آن به حجاب و عفاف٬ حجاب را به عنوان نمونه و یکی از مصادیق نقض هنجار ذکر کرده است. تعریف جرم اولا در میان حقوق دانان کیفری معاصر کمتر کسی تردیدی در ضرورت ارائه تعریف رسمی و قانونی برای جرم در نظم حقوقیِ نوشته، ابراز می دارد. این موضوع در شرع مقدس اسلام به عنوان ضرورت بیان قُبح و زشتی اعمال ذکر گردیده که تا قُبح عمل ذکر نگردد مجازاتی برای آن تعیین نخواهد شد. اصل قانونی بودن جرم و مجازات به عنوان یکی از حقوق بنیادین بشری در کشورها شناخته شده که قاعده قبح عقاب بلابیان٬ قاعده ای منطقی و عقلایی است و بر این اساس در ابتدای هر لایحه یا طرحی برای جرم انگاری حدود و ثغور و مصادیق و مفاهیمِ آن جرم، کاملا واضح و روشن به نحوی که برای عموم٬ قابل فهم باشد باید تبیین گردد. در واقع در لایحه کشف حجاب باید تعریفی جامع از همه انواع مصادیق آن آورده شود که مانع ورود مصادیقی غیر مرتبط در دامنه و قلمرو ان گردد همچنین استثنائاتی که در شرع مقدس برای کودکان، مجانین٬ پیرزن ها و روستاییان در نظر گرفته شده است، آورده شود. ادامه👇
ادامه : بخش دوم 👇 تعریف دقیق جرم "نقض حجاب و عفاف" می تواند دامنه آزادی عمل شهروندان را مشخص نموده و نظم و انتظام اجتماعی را تضمین نماید. ثانیا ذکر عنوان "کشف حجاب" یا "برهنگی بخشی از بدن" جامع و مانع نیست و تمامی عناصر سه گانه جرم در این عناوین به عنوان تعریف نمی گنجد. بدین صورت که صرفا به عنصر مادی اشاره دارد و عنصر معنوی در آن دیده نشده است و بحث مسئولیت کیفری و شرایط آن ذکر نشده به طوری که عامدانه یا غیر عامدانه بودن جرم از دل عنوان یا تعریف مذکور، بر نمی آید. البته مسأله ای که در جای خود باید به ان پرداخت این است که دادن عنوان جرم به برخی فعل ها یا ترک فعل ها در این موضوع که مستلزم اقدامات تأمینی و تربیتی ٌ اصلاحی ٬ درمانی باشد؛ محل تأمل است. ۲- هنجارهای اجتماعی هنجار در لغت نامه فارسی به راه و روش٬ قاعده و قانون به کار رفته است (ن.ک عمید؛۱۳۸۹: ۱۰۷۱) هنجار حقوقی: هنجاری است که نیازی از نیازهای اجتماعی را تأمین کرده و اساسا به همین دلیل وضع و معتبر می باشد. مرحوم علامه طباطبایی(رض) به عنوان نظریه پرداز شاخص در حوزه اعتباریات٬ دلیل ایجاد نهادهای اعتباری توسط عقل را نیل به اهداف مطلوب زندگی می داند( طباطبایی؛ بی تا ۲: ۲۲۹) نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران زنجیره و سلسله مراتبی از قواعد و هنجارهای حقوقی را در قانون اساسی و قوانین دیگر از قبیل فقه اسلامی- قانون اساسی- سیاست های کلی نظام- مصوبات شورای عالی امنیت ملی – قوانین عادی- مقررات و قوانین دیگر ترسیم نموده که مهم ترین هنجار حقوقی اجتماعی در نظام حقوقی کشور است و با این بسیط و گسترده بودن وضعیت هنجارهای مدون٬جرم انگاری٬ با عنوان "نقض هنجارهای اجتماعی" مذکور در ماده یک لایحه؛ مبهم-کلی و غیر شفاف است، ضمن این که سایر مصادیق هنجارها مشخص نشده است. "بند ب" از ماده یک لایحه در صورت "برهنگی بخشی از بدن" و یا "پوشیدن لباس های نازک بدن" و یا "چسبان...." مرتبه اول مشمول جریمه و.... در این بند؛ "برهنگی بخشی از بدن" روشن و مشخص نیست. اگر فردی پائین تنه اش یعنی "بین ناف تا زانو" برهنه باشد را می توان بخشی از بدن دانست! آیا از نظر حرمت شکنی با برهنگی کامل مندرج در بند بعدی فرقی دارد؟ این واژه گویا نیست و باید صریح و همه فهم باشد. پوشیدن لباس های نازک بدن نما و یا چسبان چه تفاوتی با قسمت دوم بند ج همین ماده دارد که اشعار می دارد: «.... با پوششی ظاهر شوند که عرفا برهنگی کامل محسوب می شوند». آیا لباس چسبان یا لباس نازک بدن نما برهنگی محسوب نمی شود؟ در قداست شکنی و ارتکاب فعل حرام چه فرقی بین برهنگی بخشی از بدن که حساس است با برهنگی کامل می باشد آیا می توان در شرب خمر اندازه ای متصور بود که دراین گناه تصور دیگری داشت؟ موضوع آن چنان روشن است که احتیاجی به توضیح بیشتر نیست. در تبصره یک، فرایند تعیین مجازات "توقیف خودرو به مدت ده روز" را پس از چهار مرتبه ارتکاب جرم اعلام کرده است، حال اگر پس از رفع توقیف مجدد مرتکب جرم شود چه مجازاتی خواهد داشت؟ در این مورد تصمیمی اتخاذ نشده است. تبصره ۴- ده روز اعتراض برای مرتکب و حداکثر دو ماه فرصت برای قاضی هیئت به منظور بررسی نسبت به اعتراض و نهایتا اظهار نظر در نظر گرفته شده است که به نظر می رسد،فرایند طولانی است و به آثار سو‌ء آن؛ در این بخش توجهی نشده است. توین کنندگان لایحه فوق در موارد جریمه و حبس به امکان یا عدم امکان تعلیق مجازات ها اشاره ای نکرده که در اجرای صحیح و اثر گذار آن می تواند مفید باشد. ماده ۸ این لایحه هرچند به نظر می رسد متناظر با ماده ۷ تدوین شده ولی هیچ جایگاهی ندارد زیرا تجربه نشان داده کسانی که تقوا ندارند و اوامر الهی مانند حجاب را تعمدا زیر پا می گذارند و مرتکب حرام شرعی و حرام سیاسی می شوند، برای آزار آمران معروف و ناهیان از منکر و فرار از مجازات خود متوسل به دروغ و تهمت می شوند که موارد متعدد و کثیری در محاکم صالحه تجربه شده و وجود دارد. لذا ماده ۸ بایستی حذف شود. در پایان ضمن وجود ایراد شکلی از حیث وجود ۵ تبصره در ماده اول لایحه و عدم ذکر ماده 638 قانون مجازات اسلامی و تبصره آن که به نظر می رسد با این لایحه قصد نسخ آن را دارند؛به نظر می رسد تخلف دانستن گناه مسلّم شرعی و سیاسی و جرم زدایی از آن و متناسب نبودن جرم و مجازات و عدم بازدارندگی، اصولا در قانون نویسی به نکات اساسی نگارش توجه نشده است. امید است، نمایندگان انقلابی و فهیم مجلس شورای اسلامی با بهرمندی از قضات شریف، حقوقدانان و کارشناسان اهل فن آن چه مرضی خداوند متعال و مصلحت دین و دنیای مردم است را تدوین و تصویب نمایند. علی اصغر مجتهدزاده مستشار بازنشسته دیوانعالی کشور ۵خرداد ۱۴۰۲ ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جالب سایت حضرت آقا | در دفاع از سیاست خارجه آیه الله رئیسی با عنوان «مسیر تازه دیپلماسی» سیاست خارجی موفق دولت سیزدهم در گسترش و تقویت روابط با همسایگان و کشورهای منطقه مورد تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با پادشاه عمان 💻 Farsi.Khamenei.ir ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
چگونگی مواجهه ب-Mp3Cutter.mp3
33.71M
🔈 صوت نشست تخصصی: چگونگی مواجهه با سلطه دلار بر کسب و کار مردم- چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲- قم /۱۴۹ دقیقه ❓تبیین چهار دیدگاه برای مواجهه با دلاریزه شدن اقتصاد ایران ❓معرفی راهبرد چهار بخشی تبادل مستقل برای مواجهه بنیادین با سلطه دلار ❓طرح آمریکا برای حمایت از اسلام سکولار در حوزه علمیه قم https://eitaa.com/olgou4 ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ دوربین مخفی درد آور از هم سفره شدن با یک هم وطن تحت فشار مالی ، اما شریف... ✔️حقا که بهترین مردم دنیا رو داریم 📍پ.ن : قابل توجه مسئولین ❗️ از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست!!! ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
⭕️ اگر دو دهه بعد متدینین در یک کنسرت و همخوانی با موسیقی بر سیدالشهداء عزاداری کنند تعجب نکنیم! ✍️ سید محمد صادق کاظمی، عضو هیئت علمی دانشگاه 🔹در مورد نماهنگ‌های موسیقی محور مذهبی 1️⃣ مطلوب شرعی چیست؟ 2️⃣ آثار اجتماعی این حجم از تولید موسیقی چیست؟ ▪️پاسخ پرسش اول: 🔹موسیقی چه به نحو مطلق حرام باشد و چه تنها برخی از انواع آن، هیچگاه مورد تجویز فقهای شیعه نبوده است. 🔹فقیهی یافت نمی‌شود که موسیقی را خصوصا برای تبلیغ دین تجویز کرده باشد. 🔹موسیقی حلال هم باشد در نظر فقها مقرِّب( قرب دهنده به سوی خدا) نیست. بسیاری از فقها آن را در ردیف مُبعِّدهایی( دور کننده از خدا) دانسته اند که نهایتا حرام نیست. شاهد هم فرمایش حضرت امام خمینی است که: موسیقی از اموری است که انسان را از جدّ بیرون می‌برد به یک مطلب هزل. (صحیفه، ج9 ص201) 🔹حال: آنچه مقرب نیست و حتی در ردیف مبعدین است آیا می‌تواند نقش انتقال مفاهیم دینی را داشته باشد؟ پاسخ مثبت نیست. 🔹آثار ایجاد شده در این موسیقی‌ها خیال معنویت است و یا معنویت دینی؟ 🔹حال خواندن این موسیقی ها میان ده‌ها دختر تازه بالغ شده و یا نوجوان را به آن اضافه کنیم. ▪️پاسخ به پرسش دوم: 🔹این موسیقی‌ها چه وظیفه ای دارند؟ پاسخ احتمالی: «انتقال مفاهیم دینی به نسل جدید». 🔹این نسل اگر در خانواده مذهبی است که تا چندی پیش این خانواده موسیقی محور نبود و کار انتقال مفاهیم را نیز بدون موسیقی انجام می‌داد اما اکنون با حجم زیاد تولیدات نماهنگ‌های مذهبی، موسیقی محور شده است. 🔹پس برای این خانواده‌ها، نتیجه این تولیدات جایگزین شدن موسیقی به جای مداحی است. در نتیجه نسل بعد هیأت را محور فعالیت فرهنگی نخواهد دانست بلکه جایی محور است که با موسیقی بتواند جشن بگیرد و یا حتی عزاداری کند. 🔹اگر دو دهه بعد متدینین جمع شوند و در یک کنسرت و همخوانی با موسیقی بر سیدالشهداء عزاداری کنند تعجب نکنیم، آن موقع هیأت ‌های امروز تنها برای محاسن سفیدها خواهد بود. 🔹و اگر مخاطب خانواده‌های غیر مذهبی است که اصلا مشکل ایشان در دریافت پیام های مذهبی با موسیقی حل نخواهد شد. 🔹این تولیدات تنها خانواده های مذهبی را نسبت به این مقوله غیر مقرب سست می‌کند. 🔹در پایان: این مسیر قدم گذاشتن در راه است. ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ پاسخ سردار حاجی‌زاده به سوالی درباره ورود سپاه به خودروسازی: بخواهند کمک می‌کنیم ولی نمی‌توانیم جایگزین خودروسازان بشویم فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه علم و صنعت: نمی‌توانیم به هزاران مشکل کشور ورود کرده و حل کنیم ولی می توان از الگویی که در نیرو ایجاد شده در بخش های دیگر استفاده کرد. در سال 97 پس از خروج برجام، خودروسازان با مشکل تامین قطعه خودرو مواجه شدند، اروپایی ها قطعه ندادند و بسیاری از خودروها به خاطر نقص قطعه به پارکینگ ها منتقل شدند. بچه ها در وزارت دفاع و مجموعه هوافضا کمک کردند و بسیاری از قطعات بومی شدند و مشکلات حل شد. هر کس از هر کجا بخواهد می توانیم کمک کنیم ولی نمی توانیم جایگزین خودروسازان یا دیگر مجموعه ها بشویم. ✅کانال 👇 @IsrAel666 ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
🗝پایان خودتحریمی برجام 🖋نمونه محدودیت های اقتصادی و سیاسی که برای خودمان بخاطر برجام ایجاد کرده بودیم در سفر به بزرگترین کشور اسلامی آشکار شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 واقعاً باید تاسف خورد/ عقده گشایی خبرنگار بدحجاب روزنامه شرق نماینده رسانه های فتنه گر علیه بچه های انقلابی در حضور مسئول ارشد عدلیه 🔹 در نشست خبری معاون حقوقی قوه قضاییه، ببینید چه طور خبرنگار بدحجاب روزنامه اصلاح‌طلب شرق در سوالش از لایحه حجاب دفاع می‌کنه! و مخالفین این لایحه رو «تندرو» و «اقلیت پر سر و صدا» معرفی می‌کنه و موضع قوه قضاییه رو «معتدل» میخونه ! این در حالی است که اقلیت بد پوشش و هنجارشکن در جامعه کاملا مشخص و محرزه و اکثریت دیندار و خانواده دار هم مشخص. 🔹 و جواب عجیب پورسید معاون حقوقی قوه قضاییه رو به سوال خبرنگار شرق رو ببینید که رسماً میگه: این لایحه با توافق سه قوه انجام شده و نظرخواهی از دولت و مجلس انجام شده و اژه ای رییس قوه قضاییه قبل از ارسال لایحه، نظرات ارسالی دولت و مجلس رو اعمال کرده بعد ارسال کرده.... ┅┅✿💠☫🇮🇷☫💠✿┅┅ ✅ عضو شوید ⇩⇩⇩ @isrAeL666
هدایت شده از اخبار استراتژیک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 ویدئویی جنجالی از دانشگاه الیمامه عربستان سعودی 🔻 فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را منتشر کردند که به گفته آنها مربوط به دانشگاه الیمامه عربستان سعودی است، که در آن پسر بچه‌ای یک گوی نورانی در دست داشت و به دنبال آن، دخترانی که عبای عربی پوشیده‌اند حرکت می‌کنند که ناگهان بعد از چند قدم حرکت جمعی پشت گوی نورانی، دختران عبای عربی خود را بر روی زمین می اندازند و بدون عبا و حجاب دور هم جمع می شوند. 🔻 «ترکی الشلهوب» یکی از فعالان شبکه‌های اجتماعی سعودی، با انتشار این ویدئو در تویتی نوشت: این گوی کریستالی مرا به یاد گوی «ترامپ» می‌اندازد که با آن دوران مبارزه با اسلام در سرزمین حرمین شریفین آغاز شد. @StrategicNews_ir