👆قربانی عاشورای حسینی پنجشنبه
جهت دفع شر دشمنان
و سلامتی امام زمان عج و رهبر عزیز
و پیروزی رزمندگان ونابودی دشمنان
جهت شیعیان آبرومند
منطقه محروم زهک زابل
مشارکت در قربانی تا ساعت ۱۲ شب چهارشنبه تاسوعا حسینی
اینجا:
💳
6104337790077901شبا
Ir330120010000001855451718➖➖➖ گزارش مالی قربانی اینجا
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 استاد حسن رحیمپور ازغدی: تا زمانی که در مسئله هستهای امتیاز ندادیم، نه تحریم شدیم و نه جنگ شد!
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت «دکتر فریدون عباسی»:
▫️آن اوایل ما بودیم که امتیاز میگرفتیم. شهید عباسی میگفت آمریکاییها به دنبال عکس گرفتن با اعضای هیات ایرانی بودند و ما محل نمیگذاشتیم.
▫️بعداً از زمانی که در دولت خاتمی به مسئولیت حسن روحانی، به مذاکرات بله گفتند و شروع کردیم به امتیاز دادن، تحریمها و قطعنامهها هم شروع شد.
▫️یک زمانی نه مذاکره میکردیم نه جنگ میشد؛ اما از یک زمانی هم مذاکره کردیم و هم جنگ شد و هم ترور شد.
✨🇮🇷
مسعود پزشکیان، رییس دولت گفت که امروز باید شعار «بزن که خوب میزنی» در خیابانها به شعار «بساز که خوب میسازی» تبدیل شود. او افزود: «دولت بهتنهایی قادر به حل همه مشکلات نیست، اما با همراهی مردم، عبور از شرایط دشوار امکانپذیر خواهد بود.»
➖➖➖
ایشون اصلا آدم ساده ای نیست
هیچچیزی هم اتفاقی نیست
همه چیز داره با برنامه جلو میره
ایشون هم اتفاقی نیامده...
علت همراهی جواد ظریف در معاونت راهبردی ریاست جمهوری
عیادت ایشون از سید محمد خاتمی
حمایت حسن روحانی از رویه ایشون هم همینه.
➖➖➖
کافیه اتفاقاتی که از اردیبهشت ۱۴۰۳ افتاد را مجدد مرور کنید...
هیچ چیز اتفاقی نیست...
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زمان تفأل پزشکیان به قرآن در ورود به نهاد ریاست جمهوری در زمان تحویل نهاد
در تفأل پزشکیان آیه 38 سوره اعراف میآید.
که پزشکیان هم میگوید: «این خیلی بده...»
همه چیز خدا روی حکمت هست...
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙دکتر محمدجواد لاریجانی:
🔴 ببینید جنگ و صلح این از اختیارات رهبری است.
دولت ما میبایست از رهنمودهای رهبر بگیره بعد براش چهارچوب و نقشه عملیاتی خاتمه جنگ رو پیدا کنه، راه درست اینه
▫️اگر در ساختار قانونی میخواهیم کار کنیم باید نظرات رهبر رو بگیریم و بر اون چهارچوب نقشه عملیاتی مطرح کنیم نه اینکه ما بریم یه نقشه عملیاتی خودمون درست کنیم و بعد بیایم اینو در حالی که رهبر معظم انقلاب روش ان قلت هم داره، حالا بیاییم لجبازی کنیم، بالا پایین کنیم، اصرار کنیم، قهر کنیم... اینکه اصلا خلاف قانونه، خلاف مسیر قانونی است. انصاف این نیست!
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
🍃 خیلی قشنگ داره اتفاقاتی که افتاده از جمله تهدید به استعفا را رو آنتن تلویزیون توضیح میده
دیگر به چه زبونی باید بگن
مردم باید لبیک بگید به رهبری
از مسولین مطالبه کنید برگردند به اصول مورد نظر مبارک رهبر شجاع انقلاب اسلامی
امام سید مجتبی خامنه ای ❤️
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر خوب مرحوم دکتر علی شریعتی
آمریکای امروز را توصیف میکند.
✅ همین حرفها را زد شهیدش کردند...
➖➖➖
در فضای انقلابی آن زمان، بسیاری از نزدیکان شریعتی و نیروهای مبارز معتقد بودند که مرگ او طبیعی نبوده و ساواک در آن نقش داشته است. حتی نقل شده که مرحوم محمدتقی شریعتی (پدر دکتر شریعتی) در همان روزهای نخست گفته بود: «علی را کشتند». همچنین رهبر معظم انقلاب در حاشیه یکی از آثار تاریخی اشاره کردهاند که در روزهای اول، بسیاری از انقلابیون شهادت او را محتمل میدانستند.
➖➖➖
دقت کنید نقدهای مرحوم شریعتی به غرب به ویژه آمریکا بسیار ارزشمند هست
ولی متاسفانه ایشون اسلام شناس نبود و برخی مطالب ضعیف از نظر علمی در آثار ایشون موجوده
لذا استاد ما مرحوم علامه مصباح یزدی و آیه الله خوشوقت توصیه میکردند که سراغ آثار ایشون نروید.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آیتالله میرباقری: اگر میخواهیم با امام زمان(عج) همراه شویم باید از وسط دنیای بنیامیه عبور کنیم و با آن متارکه کنیم
@FarsMaaref 💠
489.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سردار قالیباف خدا قوت
💥این مداح بزرگوار را کسی می شناسد؟
▪️چقدر ایشون با تحلیل سیاسی شرایط کشور آشنایی دارد؟
موارد پیشنهادی دیگر که برای حفظ وحدت توصیه میشه بخونن:
سید عباس عراقچی خدا قوت
مسعود پزشکیان خدا قوت
جواد ظریف خدا قوت
حسن روحانی خدا قوت
اکبر هاشمی رفسنجانی خدا قوت
➖➖➖
به نظرم هم دفاع ها باید منطقی باشد هم نقدها
▪️جایی که توضیح منطقی لازم هست با چند بند مداحی مساله حل نمیشه
نخبگان سیاسی کشور خصوصاً در جبهه انقلاب تحت تاثیر هیجانات میدان قرار نمیگیرند
و بر مطالبه منویات رهبری تاکید دارند.
از نگاه ما فعلأ باید گفت:
سید مجید خدا قوت
سردار وحیدی خدا قوت
فعلا دیپلماسی گلی به سر ملت نزده که بهشون خدا قوت بگیم
خصوصا بعد از اینکه رهبر انقلاب تصریح فرمودند که این مسولین با رهبری نظرشون متفاوت بوده
جایی برای دفاع ازشون باقی نمانده
فقط میشه قاطعانه ازشون مطالبه کرد که مسولیت نظرات مخالف اصول خودشون را گردن بگیرند.
📌 آیا مخالفان توافق، طرفدار جنگ هستند؟
این روزها گاهی چنین القا میشود که هر کس نسبت به یک توافق تردید یا انتقاد دارد، حتماً جنگطلب است؛ در حالی که واقعیت بسیار پیچیدهتر از این دوگانهسازیهاست.
🔹 تقریباً همه مردم، صلح، امنیت، رفاه و آینده بهتر برای فرزندانشان را دوست دارند.
🔹 محل اختلاف بر سر «اصل صلح» نیست؛ بلکه بر سر «راه رسیدن به صلح پایدار» است.
بسیاری از منتقدان برخی توافقها نمیگویند مذاکره مطلقاً بد است؛ بلکه میگویند:
❗ آیا این توافق خاص واقعاً امنیت، منافع ملی و رفع فشارها را تضمین میکند؟
❗ آیا تجربههای گذشته، اعتماد به وعدههای طرف مقابل را توجیه میکند؟
❗ آیا توافقی که قدرت ملی را تضعیف کند، در نهایت به صلح پایدار منتهی میشود؟
🔸 نکته مهم دیگر این است که مخالفت یا موافقت نتانیاهو با یک توافق، معیار حق و باطل نیست.
ملاک، منافع ملت ایران است؛ نه خوشحالی یا ناراحتی دشمنان.
🇮🇷 راه جایگزین چیست؟
برخی تصور میکنند فقط دو راه وجود دارد:
1️⃣ تسلیم شدن در برابر خواستههای دشمن
2️⃣ جنگ
در حالی که تجربه جمهوری اسلامی نشان داده راه سومی نیز وجود دارد:
✅ تقویت قدرت دفاعی
✅ پیشرفت علمی و فناوری
✅ رشد اقتصادی و کاهش وابستگی
✅ خنثیسازی تحریمها
✅ توسعه روابط منطقهای و جهانی
✅ مذاکره از موضع قدرت، نه از موضع ضعف
🌹 درباره مردم چه؟
هیچکس حق ندارد مردم را به «شهادتطلب» و «دنیاطلب» تقسیم کند.
خواستِ امنیت، آرامش، رفاه و زندگی بهتر، یک خواسته طبیعی و مشروع است.
اتفاقاً وظیفه هر حکومت صالح، تأمین همین نیازهاست.
اما سؤال اساسی این است:
آیا رفاه و امنیت پایدار از مسیر وابستگی به دشمن حاصل میشود یا از مسیر اقتدار ملی؟
⚔️ درس مهم عاشورا
امام حسین علیهالسلام هیچیک از یاران خود را مجبور به ماندن نکردند؛ حتی در شب عاشورا بیعت را از آنان برداشتند.
اما در عین حال، حضرت مسیر حق را رها نکردند؛ حتی زمانی که اکثریت جامعه حاضر به همراهی نبود.
از نگاه عاشورا:
🔹 حقانیت یک مسیر، وابسته به تعداد موافقان آن نیست.
🔹 حفظ عزت و استقلال، نباید فدای آسایش زودگذر شود.
📍 بنابراین نزاع اصلی میان «صلحطلبان» و «جنگطلبان» نیست.
بلکه میان دو تحلیل متفاوت درباره راه حفظ امنیت، استقلال، عزت و پیشرفت ایران است.
#ایران
#مذاکره
#توافق
#امنیت_ملی
#عاشورا
#جهاد_تبیین
هدایت شده از حمید رسایی
17.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 حمید رسایی در هیأت یا امام رضا (ع) میدان ابنسینا:
وقتی دستگاه محاسباتی مسئولی بهم ریخت، نهجالبلاغه میخواند ولی از دشمنی که به او تجاوز کرده، عذرخواهی میکند!
🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید:
🇮🇷 @rasaee